Skip to main content

The following message to <pxxxx@gmail.com> was undeliverable.

The reason for the problem:

5.3.0 - Other mail system problem 550-'5.7.26 Your email has been blocked because the sender is unauthenticated.\n5.7.26 Gmail requires all senders to authenticate with either SPF or DKIM.\n5.7.26 \n5.7.26  Authentication results:\n5.7.26  DKIM = did not pass\n5.7.26  SPF Âskynet.be] with ip: h203.144.173.224] = did not pass\n5.7.26 \n5.7.26  For instructions on setting up authentication, go to\n5.7.26  https://support.google.com/mail/answer/81126#authentication 41be03b00d2f7-7ee459ffe52si13259841a12.320 - gsmtp'

 

Edit : mailadres onherkenbaar gemaakt door moderator. Privégegevens best niet openbaar plaatsen. 

Staan je mailinstellingen authenticatie van je mailbox om e-mails te versturen goed ingesteld.

Welke software gebruik je om je e-mail te controleren?

Outlook voor PC

  1. Open Outlook.
  2. Ga naar Bestand, in het menu linksboven.
  3. Kies je account.
  4. Klik op Serverinstellingen.
  5. Ga naar Uitgaande mail en stel die als volgt:
    • Server: relay.proximus.be
    • Port: 587
    • Encrypton method: STARTTLS
    • Schakel "Beveiligd-wachtwoordverificatie (SPA) is vereist" uit
    • Schakel"Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist"in > "Dezelfde instellingen gebruiken als voor de server voor inkomende e-mail".
  6. Klik op Volgende, en vervolgens op Voltooien.

Belangrijk: Doe dit voor elk apparaat waarmee je je mailbox bekijkt (computer, smartphone, tablet, enz.).

En dat is het, je mailbox is nu beveiligd en je kunt zonder problemen e-mails versturen.

Apple Mail voor Mac

  1. Open Apple Mail.
  2. Klik op Mail, en vervolgens op Instellingen.
  3. Klik op Accounts > Serverinstellingen > Account voor uitgaande e-mail > De lijst met SMTP-servers wijzigen.
  4. Controleer of het vakje Onveilige verificatie toestaan niet is aangevinkt.

Belangrijk: Doe dit voor elk toestel dat je gebruikt om je e-mailadres te controleren (computer, smartphone, tablet, enz.).

En dat is het, je mailbox is nu beveiligd en je kunt zonder problemen e-mails versturen.

Andere software

  1. Open je e-mailsoftware
  2. Open de instellingen
  3. Vink het vakje Authenticatie aan (de naam kan variëren afhankelijk van de software)

Als deze uitleg niet genoeg is, leggen we uit hoe je de volledige configuratie van je mailbox kunt controleren.


@PSR Heb je dit enkel voor met dit ene gmailadres ?

Kunnen ze nog andere mails ontvangen ? 

Lukt dit ook niet via webmail.proximus.be ?


Reageer