Skip to main content

Beste,

 

Ik heb reeds een aantal maar gevraagd via de klantendienst om mijn datum van factuur te wijzigen naar de 10de van de maand. 
 

Dit werd mij vorige maand nog bevestigd. Maar nu krijg ik opnieuw mijn factuur veel te vroeg. Wat dus een probleem geeft om tijdig te betalen (Datum uitbetaling loon).

 

Kunnen jullie dit eventueel aanpassen nu?

 

En wat met de factuur van deze maand?

 

Alvast bedankt.

 

 

Dag @RobGeu vervaldatum van je meest recente aanrekening is 17/11/2024 - dat is na de 10de, zoals gevraagd. Groetjes, Heidi


Beste@HeidiE.

 

Ik bedoelde de opmaakdatum van de factuur. Zodat de vervaldatum een 5 tal dagen opschuift.

 

Mijn excuses voor de verwarring.


Dag @RobGeu vervaldatum van je meest recente aanrekening is 17/11/2024 - dat is na de 10de, zoals gevraagd. Groetjes, Heidi

Beste@HeidiE.

 

Ik bedoelde de opmaakdatum van de factuur. Zodat de vervaldatum een 5 tal dagen opschuift.

 

Mijn excuses voor de verwarring.


@RobGeu Zolang het afbetalingsplan loopt kunnen wij niets aanpassen. 


Reageer