Vraag

Proximus webmail melding "Er is een onverwachte fout opgetreden"

• 28 January 2022
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Het inlogprobleem is dan wel opgelost, maar mails schrijven, verzenden, ontvangen(??) blijft problemen geven.

Voortdurend “er is een onverwachte fout opgetreden”! Bij het verzenden verdwijnt de mail en moet je noodgedwongen alles opnieuw intoetsen. Dus voorzorgen genomen door de tekst te kopiëren bij de volgende poging, maar plakken lukt evenmin. Soms zit de onafgewerkete mail bij concepten maar bij het bewerken ervan verschijnt het popup venster steeds opnieuw.

Wat een tijdverspilling en dan de onzekerheid of de mail daadwerkelijk de bestemmeling bereikt

3 reacties

Ter info: laatste bericht van Proximus moderator :

Er is momenteel een algemeen probleem waar een deel van onze klanten last van hebben. Dit heeft inderdaad te maken met de leverancier van ons (web)mail platform.

Door dat niet elke klant hier last van heeft escaleren we dit case per case. 

Je kan je gegevens doorgeven via deze link.

Ik ondervind dit probleem al sinds november en ik moet zeggen dat ik het nu kotsbeu ben!

Bijgevoegde bestanden onthoudt hij niet, bewerkingen niet, opmaak wordt niet toegepast.

Dit hindert enorm mijn werk.

Je zou verwachten dat er na 4 maanden toch een oplossing werd gevonden voor deze kwestie.

Reputatie 4
Badge +1

@Veerle VandenbulckeZou u het webformulier kunnen invullen bij volgende Link. Dan zouden de problemen tussen de 24 a 48 uur opgelost moeten zijn.

Reageer