Skip to main content

Sinds enkele weken bevriest plots het beeld.

Dien alles enkele seconden zonder stroom te zetten en dan werkt terug alles.  Eveneens valt internet regelmatig uit.

Zijn er nog abonnees die hetzelfde probleem hebben ?   Dien ik een nieuwe decoder en modem aan te vragen om dit euvel op te lossen?

Bedankt voor de input.

• Als het daarmee niet opgelost geraakt kun je dan ook nog je toestellen resetten:

-- Eerst decoder stroomloos zetten  (via on/off schakelaar) 
               -- Reset je Internet box   
               -- Als je opnieuw kunt surfen dan Je TV Box resetten

• Is het probleem dan nog niet opgelost dan kunnen de PX moderatoren je lijn een checken of er evt fouten vastgesteld worden.
    Zij kunnen dan ook verder beslissen of er vervanging nodig is.
  • Je mag ook vermelden welke toestellen je hebt en hoe ze aangesloten zijn bijvoorbeeld :
    V7 decoder is aangesloten rechtstreeks op de internet box of er zit nog een wifibooster tussen enz….
  • Vermeld ook of je dit gebeurt bij Live kijken, uitgesteld kijken en bij bekijken van opnames

NB: er zijn er nog die dit probleem hebben maar de reden  ligt daarom niet bij iedereen gelijk.

Ik had ook dat probleem.

Een paar dagen geleden heb ik mijn V5 box gereset en voorlopig blijkt alles terug oké. Hopelijk blijft het zo 🤞

Dit is ook inderdaad mogelijk dat het opgelost is door alleen de decoder te resetten, maar voor alle zekerheid heb ik bij Roland voorgesteld om de methode te volgen van beide internetbox en decoder te resetten in de aangegeven volgorde. Dus moest het bij u nog terug voorvallenkan je dit altijd ook eens proberen.

Zal dit de volgende keer eens proberen.

Mijn buurman heeft net hetzelfde probleem.

Als je de decoder reset ben je dan al je opnames kwijt ?

Als uw buurman hetzelfde heeft lijkt er toch een probleem met de lijn te zijn.

Ze kunnen die testen, en zien dan soms iets. Bel eens gratis  naar 080022800, dat is de helpdesk en dan test men eerst de lijn. Anders een beetje wachten op een moderator morgen. 

Bij het resetten van de decoder ben je de opnames niet kwijt, die staan in de cloud.

Als uw buurman hetzelfde heeft lijkt er toch een probleem met de lijn te zijn.

Ze kunnen die testen, en zien dan soms iets. Bel eens gratis  naar 080022800, dat is de helpdesk en dan test men eerst de lijn. Anders een beetje wachten op een moderator morgen. 

Bij het resetten van de decoder ben je de opnames niet kwijt, die staan in de cloud.

Ok bedankt.

@Roland_012 Eigenlijk kan je daaruit nog niet veel concluderen als je buurman dit ook heeft, hier net het zelfde ik heb met mijn V7 geen enkel probleem en mijn buurman die ook bij Proximus zit, en dus van de zelfde distributiekabel aftakt, heeft af en toe wel problemen en bij hem bij uitgesteld kijken.

Maar inderdaad zoals we hier al aangegeven hebben kunnen de PX moderatoren ook nog je lijn testen op fouten. 

Heb jij ook een V7 decoder?
Wat mij ook de laatste tijd opvalt dat het nu ook meer met de oudere decoders gemeld wordt, tov vroeger het eerder meer bij de V7 gemeld werd!

Had eveneens het probleem van ‘bevroren beeld’ met mijn V5c. Nu omgewisseld naar een V7 en probleem (voorlopig) opgelost...

@Roland_012 Eigenlijk kan je daaruit nog niet veel concluderen als je buurman dit ook heeft, hier net het zelfde ik heb met mijn V7 geen enkel probleem en mijn buurman die ook bij Proximus zit, en dus van de zelfde distributiekabel aftakt, heeft af en toe wel problemen en bij hem bij uitgesteld kijken.

Maar inderdaad zoals we hier al aangegeven hebben kunnen de PX moderatoren ook nog je lijn testen op fouten. 

Wat mij ook de laatste tijd opvalt dat het nu ook meer met de oudere decoders gemeld wordt, tov vroeger het eerder meer bij de V7 gemeld werd!

Wij hebben nog de v5c decoder. (Klein bakje zonder harde schijf).

Gebeurd zowel bij rechtstreeks als opgenomen kijken.

Reageer