Skip to main content

Reeds 25 jaar Proximus Pay&Go

Ik had onlangs heel kort geen bedrijfsgsm met abonnement.  Oplossing: 1x databundel voor mijn Proximus Pay&Go-kaart gekocht. Na de vervaldatum van de bundel zie ik plots mij  belkrediet naar beneden gaan.

Ik vermoed dat datagebruik ook na einde databundel gewoon is blijven doorlopen, daar waar ik in de veronderstelling was dat zonder databundel geen dataverbruik mogelijk is, immers heb je afzonderlijk BELkrediet en DATABUNDEL. Ik heb nu mobielegevens van toestel opnieuw uitgezet.

Niet door Proximus hierover geïnformeerd. Heeft mij  veel belkrediet gekost.

Vandaag geen vetrouwen meer in Proximus, na bovenstaand verhaal, soortgelijk verhaal met Pay&Go-kaart zoon en minder performante werking van Proximus abonnement van werkgever. Lees op dit forum ook soortgelijke ervaringen en verhalen.

Beste,

op 15 en 18 oktober zijn er info sms verzonden ivm het einde van de dataoptie.

en op die 18e oktober is idd de teller beginnen lopen. 

Ik vraag of we commercieel iets kunnen doen… 

mvg

Tina

 


Reageer