Skip to main content

Verbinding problem met sommige apparaten in huis ( zwakke beveiliging ) en problemen met Proximus simkaart staat offline , terwel bij Proximus actief staat 

  • Is het een Internet box (bbox4) dat je hebt en als je kijkt via Myproximus staat de beveiliging op WPA2 of nog beter op WPA3
  • GSM toestel al volledig opnieuw opgestart 
  • sim al eens in een andere GSM proberen indien mogelijk

 


@Nancy Decap Begrijp ik het goed dat je zowel met je modem en wifi problemen hebt als met je gsm ? Kan je een beetje meer uitleg geven zodat we dit zo goed mogelijk kunnen onderzoeken voor je ?

Kan je hiervoor je profiel aanvullen met je gsm-nr of simkaartnr en het lijnnummer waarmee je problemen hebt ? 

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.

Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”

( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).


Reageer