Verbinding problem met sommige apparaten in huis ( zwakke beveiliging ) en problemen met Proximus simkaart staat offline , terwel bij Proximus actief staat
- Is het een Internet box (bbox4) dat je hebt en als je kijkt via Myproximus staat de beveiliging op WPA2 of nog beter op WPA3
- GSM toestel al volledig opnieuw opgestart
- sim al eens in een andere GSM proberen indien mogelijk
Kan je hiervoor je profiel aanvullen met je gsm-nr of simkaartnr en het lijnnummer waarmee je problemen hebt ?
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.