Skip to main content

In kort : als ik de procedure om myproximus te linken met HLN  netjes volg dan krijgt ik als resultaat

=>  “ de accounts zijn reeds gelinkt “  

en als volgend scherm de HLN website 

doch ondanks dat ik ben ingelogd in HLN is de content niet toegankelijk.

Heb veel keer opnieuw geprobeerd, ook met anonieme browser mode.

Ik merk op dit forum nog veel problemen omtrent deze aspecten.
Hier is duidelijk een probleem mee.

De nieuwe app is inderdaad een ramp

In kort : als ik de procedure om myproximus te linken met HLN  netjes volg dan krijgt ik als resultaat

=>  “ de accounts zijn reeds gelinkt “  

en als volgend scherm de HLN website 

doch ondanks dat ik ben ingelogd in HLN is de content niet toegankelijk.

Heb veel keer opnieuw geprobeerd, ook met anonieme browser mode.

Ik merk op dit forum nog veel problemen omtrent deze aspecten.
Hier is duidelijk een probleem mee.

Zelfde probleem sedert aankoop nieuwe gsm. Al 25 keer wachtwoord opnieuw ingesteld. Vind t echt jammer dat het niet meer lukt.

Gezien we toch betalen voor ons abonnement en hier toch promotie wordt mee meegemaakt.
Iemand enig idee hoe dit verder aan te pakken?

Ik bedoel: bij voorkeur zonder uren aan de telefoon te moeten hangen en alles X keer opnieuw te moeten uitleggen aan de helpdesk. Het lijkt me iets dat regelmatig voorkomt.

Gezien we toch betalen voor ons abonnement en hier toch promotie wordt mee meegemaakt.
Iemand enig idee hoe dit verder aan te pakken?

Ik bedoel: bij voorkeur zonder uren aan de telefoon te moeten hangen en alles X keer opnieuw te moeten uitleggen aan de helpdesk. Het lijkt me iets dat regelmatig voorkomt.

@Wim1984 Heb het probleem afgelopen week ook gehad. Heb in Proximus+ gekeken of het abonnement actief stond. Dit klopte. Ben naar de website van HLN gegaan en ingelogd. Bleek dat ik alles inclusief HLN+ kon lezen. Heb toen de app HLN uitgelogd en verwijderd. Mijn iPad opnieuw opgestart. Nog gekeken of ik ingelogd was op de website van HLN en dit was nog en kon alles lezen. Daarna de app HLN opnieuw geïnstalleerd en ingelogd. Alles bleek weer inorde. Kan nu ook live naar de ronde van Noorwegen kijken. Bij mij is het gelukt maar lees vaak dat dit niet lukt. Geef alleen de werkwijze van mij door 😉

Dag Antoon1, dank je wel voor de feedback.

Ik heb dergelijke dingen al diverse keren geprobeerd.

Zelfs met de browser incognito mode.

Telkens zegt hij dat mijn proximus account en hln account reeds gekoppeld zijn.
Fijn en hoopvol.

Maar wanneer ik dan effectief probeer HLN te lezen … krijg ik steeds de vraag om me te abonneren.

Volgens mij zit er redelijk wat mis sinds dat DPG media alle accounts heeft samengevoegd. Dat was verplicht. En ik kan wel alle cookies en site instellingen in mijn browser resetten. Maar als het dan nog niet werkt, dan ligt het wellicht bij de servers van proximus en dpg media.

Probeer dat eens uit te leggen aan de mensen van helpdesk. Velen doen hun best, ik weet dat wel. Maar ik zou graag eens met een expert praten.

Fijn en hoopvol.

Maar wanneer ik dan effectief probeer HLN te lezen … krijg ik steeds de vraag om me te abonneren.

Volgens mij zit er redelijk wat mis sinds dat DPG media alle accounts heeft samengevoegd. Dat was verplicht. En ik kan wel alle cookies en site instellingen in mijn browser resetten. Maar als het dan nog niet werkt, dan ligt het wellicht bij de servers van proximus en dpg media.

Probeer dat eens uit te leggen aan de mensen van helpdesk. Velen doen hun best, ik weet dat wel. Maar ik zou graag eens met een expert praten.

@Wim1984 Zie onderstaande mail van klantenservice van HLN. Dit is gegaan via Proximus forummedewerker Geert. Misschien heb je hier iets aan voor info.

Beste Antoon en Geert,

Betreft abonnement:

Bedankt voor je bericht.

Bij nazicht van onze gegevens blijkt dat het Proximus-HLN reeds actief is.
Wij hebben het account ook opnieuw gekoppeld. Hiermee zouden de problemen verholpen moeten zijn.

Mocht jullie problemen blijven ondervinden, kan er ook telefonisch contact met ons gemaakt worden via 02 454 25 90.

Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.hln.be/lezersservice of via 02/454.25.90.

Met vriendelijke groet,
Pékula
Klantenservice Het Laatste Nieuws

Antoon,

Ik zag er wat tegenop om terug te bellen naar de HLN helpdesk (kan maar tot 17u blijkbaar). Maar je mail FW van hierboven gaf aan dat “Wij hebben het account ook opnieuw gekoppeld.“ en dat vond ik heel relevant.

Dus heb het toch maar gedaan en dit keer heeft het resultaat gehad. Was prima gesprek met de helpdesk medewerker, heeft geluisterd.

Bottom-line wat voor mij geholpen heeft:

• als je zelf alles geprobeerd hebt (cookies zijn verwijderd, etc ...) en je blijft de melding krijgen dat “je Proximus account is reeds gekoppeld met HLN” en toch werkt het niet : bel naar HLN, leg het uit en vraag dat ze de account opnieuw koppelen of “refreshen” zoals ze het noemden in mijn gesprek

Heeft geholpen voor mij.

Fijn en hoopvol.

@Wim1984 Zie onderstaande mail van klantenservice van HLN. Dit is gegaan via Proximus forummedewerker Geert. Misschien heb je hier iets aan voor info.

Beste Antoon en Geert,

Betreft abonnement:

Bedankt voor je bericht.

Bij nazicht van onze gegevens blijkt dat het Proximus-HLN reeds actief is.
Wij hebben het account ook opnieuw gekoppeld. Hiermee zouden de problemen verholpen moeten zijn.

Mocht jullie problemen blijven ondervinden, kan er ook telefonisch contact met ons gemaakt worden via 02 454 25 90.

Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.hln.be/lezersservice of via 02/454.25.90.

Met vriendelijke groet,
Pékula
Klantenservice Het Laatste Nieuws

Beste,

zou u dit ook voor mij kunnen doen?

Ik heb hetzelfde probleem...al weken ook al van alles geprobeerd zonder resultaat.

Nu heb ik op aanraden van jullie antwoord contact opgenomen met de helpdesk van het HLN en daar vraagt de medewerker mij nu om een GIS nummer anders kunnen ze mij niet identificeren…..dit nummer zou ik moeten gekregen hebben van Proximus ??

iemand een idee ?

@lucGeu 

ik heb het Gid nr in je forum profiel - Ticket gezet. 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/klantenzone/voordelen-en-diensten/my-e-press-lezen/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

we hebben gemerkt dat vele problemen met login er ook zijn door verkeerde login… kijk zeker nog eens via de link…

Hopelijk kan HLN je verder helpen als het via de link niet opgelost geraakt.

groeten

Tina

Beste tina.b

Ik heb vandaag terug contact opgenomen met de helpdesk van HLN met de info van Gid nr.

Hierdoor is het probleem opgelost.

Het was dus een probleem van login gegevens (verkeerd e-mail adres dat blijkbaar vroeger ooit eens gebruikt was i.p.v. het email adres dat we gebruiken bij proximus.)

dank voor de hulp !!

Je had waarschijnlijk vroeger al een account bij HLN met dit mailadres.

Reageer