Skip to main content

Beste,

Recent (31/10/24) de overstap gedaan naar een andere provider, en op 2/11/24 alle bestaande Proximus diensten opgezegd (internet en tv)

Bij het opzeggen van de abonnementen zei de medewerker dat ik een retourlabel per mail ging ontvangen, maar helaas nooit toegekomen. Betreft terugzending van bbox, 2 wifiboosters, 2 tv boxen en bijhorende afstandsbedieningen.

zou iemand mij verder kunnen helpen?

@Waltervdb  Ook eens kijken in de spammail of de mail met retourlabels daar niet terecht gekomen is.

Maar omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Bij deze geupdate

Zoiets komt nog voor. Onlangs had ik een haperend beeld en ze mij stuurde mij een nieuwe modem. Wat later bleek wel de decoder defect en kreeg is een v7. Alles was toen OK. Maar ik kreeg maar 1 retourkabel, voor de modem. Uiteindelijk heb ik die twee keer afgedrukt, maar dat kon de madame van de press shop niet appreciëren. Ze heeft dan met tape er een mooi geheel van gemaakt en alles naar Charleroi gestuurd. Ik wacht met spanning op mijn volgende factuur, dat is nog één keer slapen denk ik. Zoals de amerikanen! 

@Waltervdb  In bijlage; Mogelijks is deze mail naar de spam of ongewenste gegaan. Groetjes

Reageer