Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik heb een abonnement voor TV en internet, 55 euro. Ik ben klant sinds mei 2017. Vandaag kreeg ik een factuur van 59 euro, zonder enige vorm van uitleg ivm de verhoging van 7,5%. Hoe kan dit?
Ik ben sinds kort klant van proximus en heb een tuttimus abbonement Daarbij hoort 1 gratis film maar ge hebt bijna geen keuze
We zijn met een schip onderweg in Nederland. Gisteren de grens gepasseerd noordelijk van Antwerpen. Al direct geen mogelijkheid meer om te bellen. We hebben ons abonnement uitgebreid op 15/12/2017 in Bizz Corner Wijnegem met 2 simkaarten, één voor voice en één voor data (met USB modem op onze PC). Ook de reeds bestaande simkaart werd vervangen; nu hebben we (gelukkig) alleen nog internet met die datasimkaart. We hadden nog een Pay&Go kaartje liggen, maar ook daarmee krijgen we geen verbinding. Collega-schippers met een Base abonnement hebben geen problemen. Wij zijn erg afhankelijk van mobiele communicatie voor onze werkzaamheden. Ik heb gisteren al mails gestuurd naar Proximus, maar heb geen idee of ze daar op reageren, en wanneer. Aan de dekking zal het wel niet liggen, die is goed. Mvg Kempenaar
Ik kan niet inloggen met mijn MyProximus gegevens voor de app die ik heb geïnstalleerd op mijn smartphone van Proximus tv. Hoe komt dit ? Die zou ik eerst moeten activeren op de MyProximus website maar weet niet hoe. Mvg, Chris
Bij het omruilen van mijn waardebon van de premium club via proximus.been van een twist toestel en enkele accessoires krijg ik de volledige inhoud van de winkelwagen niet volledig weergegeven, ofwel enkel het toestel ofwel enkel de accessoires??? Na 25 min wachten kreeg ik via de 0800 het nummer 080099974 steeds een soort bezettoon??? Graag langs deze weg evt een oplossing.....
De telefoonontvangst / zendbereik Proximus in Grobbendonk én Herenthout is dramatisch. Ik ervaar dit met Apple-toestellen en Samsung-toestellen. Volgens Proximus is er geen probleem qua ontvangst in deze streek. Staat er in Herenthout en Grobbendonk trouwens wel een zendmast ?
Hallo, wij hebben het pakket tutimus aangemaakt en we zitte met 3 gsm daar op maar ik krijg maar 1.5gb ipv 3 gb is dit normaal.
Ik heb 2 maanden geleden nog een nummer laten toevoegen aan mijn pack, dit mobilus s zou dan 3gb data moeten bevatten, nu zie ik op de pc dat het nog steeds niet in het tuttimus pack zit, en dit gingen ze vorige maand al veranderen. Ik begrijp echt niet wat er zo moeilijk is om een nummer in een pack te zetten.
Beste, enige tijd geleden topic geopend (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) en antwoord gekregen, daarna nog een vraag gesteld en deze bleef onbeantwoord. We krijgen blijkbaar ook geen facturen via zoomit? Ik dacht dat ik alles voldaan had, graag antwoord met detail van wat er nu nog zou open staan. Volgende betalingen gedaan naar Proximus voor deze account (moeilijk te zien natuurlijk daar ik voor alle gezinsleden Proximus facturen betaal): 31/10 €31,98 16/11 €15,99 16/12 €0,99
Omdat deze eerste meldingen (zie hieronder) , niet op hun plaats stonden onder de juiste topic, heb ik hier dan maar een nieuwe opgestart: Aan de Proximus community medewerkers eens het volgende laten nakijken: Bij sommige topics zoals deze blijft aantal reactie op nul staan, zelf al zijn er antwoorden gepost geweest. Allicht nemen onze telaapjes een dagje vrijaf :D We hebben het probleempje doorgegeven aan onze leverancier. Groeten * Volgens mij zijn er nog problemen: ▬ namelijk met topics waarop je geabonneerd bent, dat die berichten niet doorgestuurd worden, ik gebruik dit nu wel niet maar volgens iemand die mij een bericht gestuurd heeft gebeurt dit sedert kort niet meer, mss ook eens laten nakijken. ▬ Bij 'onbeantwoorde vragen' komen ook deze te voorschijn waarvan de teller niet op nul staat.
Kan reeds geruime tijd mijn verbruik via de App niet meer raadplegen. Update help niet. Iemand een oplossing?
Ik heb nog een oude decoder... kan ik die laten vervangen door een nieuwe versie ?
Ik heb een nieuw smartphone gekocht (samsung A3) 2017 netjes in de Proximuswinkel. Toen ik de dag nadien onderweg was naar het werk eiste dit toestel een update,(een beetje raar voor een nieuw toestel van 2017) maar ik stond dit toe. Nog hetzelfde uur werd ik ervan op de hoogte gebracht dat ik ver boven mijn limiet zat van verbruikte megabytes.Ik belde onmiddellijk naar de klantendienst die me gerust stelde dat ik dit niet hoefde te betalen. Groot was mijn verbazing toen er op mijn faktuur 60 euro was aangerekend voor het verbruik van de MB. Gebeld naar de klantendienst die zei dat ik foutieve informatie had gekregen en het ging om verbruik zodat ik dit moet betalen!! Ik had immers de update gedaan op het 4g netwerk en moest dit maar gedaan hebben op een wifi netwerk. Kan dit zomaar: wanneer je een toestel koopt er je nog een kost van 60 euro word gerekend voor een update??
Ik heb dit probleem al héél lang, ik dacht altijd dat het aan m'n oude gsm lag, maar met mijn nieuws smartphone heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Ik rijd een paar keer per jaar naar Frankrijk, en telkens ik daar ben heb ik geen toegang tot de contacten op mijn SIM-kaart. Heel vervelend dus want ik kan geen enkel nummer uit m'n hoofd. Wat zou hier het probleem kunnen zijn? Tnx en alvast mijn beste wensen voor 2018!
Kan ik met mijn premium punten een deel van mijn zoon zijn iphone (abonn.) afbetalen via een waardebon?
Ik probeerde punten in te ruilen voor een waardebon van Zalando omdat mijn vriendin iets wou bestellen op deze website, het is bovendien het laatst beschikbare item op deze website. Tot mijn ontgoocheling stel ik echter vast dat volgende zin met een flinke korrel zout moet genomen worden: "De bestelde code zal binnen de 15 minuten opgestuurd worden naar het opgegeven e-mailadres bij de bestelling." Aangezien deze bestelling dringend is kan ik echt geen uren meer wachten tot ik deze code krijg. Nu heb ik dus EN meer betaald aan Zalando EN zit ik morgen wellicht met een waardebon die ik toch niet meer wens te gebruiken. Graag wil ik dan ook dat de waardebon wordt geannuleerd en dat ik mijn punten op zijn minst terugkrijg.
Goeiemiddag, we hebben een hekel aan bv National Geographic die gedubd wordt... Ik wil gewoon de 'Vlaamse' versie van Proximus TV (wonen in PC 7750), met de Engelse originele versie met ondertitels. Hoe krijg ik dit in orde ?
Ik ben sinds gisteren nieuwe klant. Ik had voor de opties netflix gekozen en all entertainment maar als ik op de site kijk staan deze niet aangeduid en staat er uw bestelling is in behandeling. Hoe lang duurd dit voor alles geactiveerd is? Grtjs
Ik ben al 35 jaar trouwe klant bij Belgacom/Proximus (vaste lijn en internet van zodra er internet werd aangeboden). Nooit kreeg ik enige korting of voordeel. Nu zou ik graag upgraden naar een Tuttimus-pack (waardoor Proximus nog meer aan mij zou verdienen), maar ik mag niet genieten van de promotie omdat ik al een lopend internetabonnement bij Proximus heb lopen. Noemen ze dat klantenbinding? Ik heb veel zin om met alles op te stappen bij Proximus en naar een andere provider over te gaan.
Mijn my Proximus app werkt sinds goeie week niet meer. Krijg bericht dat er nog geen verbruik is voor dit product (wat onmogelijk is). Vroeger kon ik daar ook de chat gebruiken, maar nu gedisabled. Is abonnement via werk maar volg graag verbruik op. Tx
Beste Hoe kan ik nog meer duidelijk maken dat vorige eigenaar 3 jaar geleden verhuist is. Ik heb zelf aan sluiting bij proximus dus ze zie andere naam is ondertussen. Maar ik al schrijvend gemeld, telefonisch, stuur facturen terug wegens niet woonde meer. Toch blijf ik steeds facturen ontvangen van vorige eigenaar. Ik heb nu op 8 december foto getrokken en bewijs dat in post afgegeven heb, terug naar afzender wegens persoon niet meer woont. Maar nu heb terug zijn factuur in mijn brievenbus. Komaan wat kan ik anders nog doen dan alles wat ik al gedaan heb??? Ik heb ik 2017 al brieven van incassobureau ontvangen voor aansluitingen die nooit geweest was, Dus ik wil alles aan doen dat niet terug zo miserie wordt. Want uiteindelijk is alles pas opgelost na tussenkomst van test aankoop want niets hielp toen ook. Dus terug test aankoop inschakelen????
Hallo, Ik heb recent een GSM besteld via de webshop van Proximus, tezamen met een abonnement. Nu wilde ik eigenlijk helemaal niet van provider verwisselen, maar door omstandigheden met een GSM die ik net ervoor aankocht bij een andere winkel ben ik voor Proximus moeten gaan (deal was enkel te vinden bij Proximus). Zaterdag heb ik het toestel zelf aangekregen. Tot zover geen probleem. Het enige wat nog moest gebeuren was mijn nummer overzetten van mijn oude provider naar Proximus. Dit zou maximum 24 uur duren. Dinsdag nog geen signaal via de nieuwe SIM-kaart van Proximus. Gebeld naar Proximus, technische dienst. Kreeg te horen dat ze mijn aankoop niet konden vinden. Werd naar de klantendienst gestuurd. Uiteindelijk weten ze me te vertellen dat ik bij een apart nummer van de webshop moet zijn, aangezien de GSM via dit kanaal is aangekocht. Bel naar dit nummer. Ze zeggen mij dat de 24 uur geteld worden in "werkuren" (is ook niet duidelijk te zien via de website of mijn docu
mijn vader zit al van 11/12 zonder vaste lijn wordt doorgeschakeld naar zijn gsm met orange herlaad kaart,ze zouden op 28/12 de herstelling doen in de straat...niks gehoord,gebeld dan was het 2/01 en dan nu vandaag 5/01,nog steeds niks laten ook niks van zich horen...
Vandaag zijn ze het internet en tv komen aansluiten. Alles werkt technisch gezien. Inloggen op my proximus lukt, maar daar staat echter enkel de gsm mobilus aangemeld? Geen tuttimus, en ik kan dus mijn diensten niet beheren. Ik kan zodoende ook niet inloggen op de proximus tv app....
Hoi, mijn vraag is volgend. Een tijd geleden had ik een vaste lijn bij de vrienden uit Mechelen, en heb deze afgezegd . Maar nu heb ik bij Proximus terug een vaste lijn genomen en wilde ik weten of ik mijn oude nummer kan terug krijgen (moest die nog beschikbaar zijn )zou dit mogelijk zijn?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.