Skip to main content
Antwoord

Openstaand saldo niet duidelijk

  • January 1, 2018
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Beste, enige tijd geleden topic geopend (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) en antwoord gekregen, daarna nog een vraag gesteld en deze bleef onbeantwoord. We krijgen blijkbaar ook geen facturen via zoomit? Ik dacht dat ik alles voldaan had, graag antwoord met detail van wat er nu nog zou open staan.

Volgende betalingen gedaan naar Proximus voor deze account (moeilijk te zien natuurlijk daar ik voor alle gezinsleden Proximus facturen betaal):
31/10 €31,98
16/11 €15,99
16/12 €0,99

Beste antwoord door JanDe

alles is in orde, geen zorg. Jan
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • January 6, 2018
alles is in orde, geen zorg. Jan