Skip to main content
Antwoord

Proximus tv app

  • January 3, 2018
  • 21 reacties
  • 287 Bekeken

Ik kan niet inloggen met mijn MyProximus gegevens voor de app die ik heb geïnstalleerd op mijn smartphone van Proximus tv. Hoe komt dit ? Die zou ik eerst moeten activeren op de MyProximus website maar weet niet hoe. Mvg, Chris

Beste antwoord door RobrechtB

Dag Kevinvd, voor je proximus tv app is het nu inorde. voor je proximus cloud ga je wel eerst en account moeten aanmaken op myproximus. Deze zal inderdaad en error geven zolang je niet en account hebt aangemaakt. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/welkom-bij-support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

21 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • January 4, 2018
Dag Chris, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Dit zou nu moeten werken. Veel app plezier!

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 4, 2018
Dank u voor de snelle reactie. Dit apprecieer ik. En inderdaad zowel op de tablet als smartphone werkt de app uitstekend.

  • Apprentice
  • January 5, 2018
Hallo wij hebben sinds gisteren Proximus tv laten installeren maar nu wou ik graag via de app naar proximus tv kijken maar ik krijg altijd de melding dat dit nog geactiveerd moet worden via my Proximus.. dan ben ik eens gaan kijken en daar staat het wel op actief! Hoe kan ik dit oplossen ?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 5, 2018
Hallo, kan je nu eens proberen aanloggen met je myproximus email? MVG, Wim

  • Apprentice
  • January 5, 2018
Dat heb ik ook geprobeerd maar dat lukt ook niet krijg altijd de zelfde foutmelding

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 5, 2018
Maar heb je het nu net nog eens geprobeerd?

  • Apprentice
  • January 5, 2018
Ja ik heb het net nog eens geprobeerd

  • Apprentice
  • January 5, 2018
Het is nu terug in orden ze het werkt terug
Groetjes

  • Apprentice
  • January 5, 2018
Ik kan mij ook niet aanmelden op de tv app ga elke X weer naar het aanmeld scherm. En met de cloud app het Selfste probleem. Heb ze al opnieuw geïnstalleerd en gsm opnieuw opgestart werkt allemaal niet.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • January 5, 2018
Dag Kevinvd, voor je proximus tv app is het nu inorde. voor je proximus cloud ga je wel eerst en account moeten aanmaken op myproximus. Deze zal inderdaad en error geven zolang je niet en account hebt aangemaakt. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/welkom-bij-support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html

  • Apprentice
  • January 5, 2018
Oke het werkt. Merci

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 5, 2018
Geen probleem.

  • Apprentice
  • January 5, 2018
Ik kan me ook niet aanmelden op de Proximus TV app, ik krijg altijd de melding dat dit niet lukt met mijn MyProximus gegevens...

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 5, 2018
Dag Noor, kan je nog eens proberen? MVG, Wim

  • Apprentice
  • January 5, 2018
Dag Wim, het is gelukt nu! Bedankt!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 5, 2018
Geen probleem.

  • Apprentice
  • January 5, 2018
Ik kan de app ook niet gebruiken. Nochtans geactiveerd en Beheerdersaccount.

Kunnen jullie dit nakijken

  • Apprentice
  • January 5, 2018
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem!
Ik kom steeds terug op het loginscherm terecht.
Wat dient er te gebeuren?
mvgErwin

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 6, 2018
Latem kan je me via een privé bericht even je klantennummer en je login van je MyProximus account doorgeven? Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Groeten, Charlotte.




https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • January 6, 2018
Beste,

Ik kan ook niet inloggen via de proximus TV app.
Hij start op, ik kan gebruikersnaam en paswoord ingeven en dan zonder foutboodschap kom ik terug op inlog scherm.

Mvg Dirk

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 6, 2018
Dirk, kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven? Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Groeten, Charlotte.




https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679