Ik ben al 35 jaar trouwe klant bij Belgacom/Proximus (vaste lijn en internet van zodra er internet werd aangeboden). Nooit kreeg ik enige korting of voordeel.
Nu zou ik graag upgraden naar een Tuttimus-pack (waardoor Proximus nog meer aan mij zou verdienen), maar ik mag niet genieten van de promotie omdat ik al een lopend internetabonnement bij Proximus heb lopen. Noemen ze dat klantenbinding?
Ik heb veel zin om met alles op te stappen bij Proximus en naar een andere provider over te gaan.
Antwoord
Waarom worden trouwe klanten niet beloond met promoties?
Beste antwoord door FreyaVR
Beste, het is inderdaad zo dat je nieuwe internetklant dient te zijn voor de promotie van de tv. Kan je via volgende link even je klantennummer geven?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik even na of er nog andere mogelijkheden zijn. Groetjes Freya
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik even na of er nog andere mogelijkheden zijn. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.