Skip to main content
We zijn met een schip onderweg in Nederland. Gisteren de grens gepasseerd noordelijk van Antwerpen. Al direct geen mogelijkheid meer om te bellen. We hebben ons abonnement uitgebreid op 15/12/2017 in Bizz Corner Wijnegem met 2 simkaarten, één voor voice en één voor data (met USB modem op onze PC). Ook de reeds bestaande simkaart werd vervangen;

nu hebben we (gelukkig) alleen nog internet met die datasimkaart. We hadden nog een Pay&Go

kaartje liggen, maar ook daarmee krijgen we geen verbinding. Collega-schippers met een Base abonnement hebben geen problemen. Wij zijn erg afhankelijk van mobiele communicatie voor onze werkzaamheden. Ik heb gisteren al mails gestuurd naar Proximus, maar heb geen idee of ze daar op reageren, en wanneer. Aan de dekking zal het wel niet liggen, die is goed.

Mvg

Kempenaar
Inmiddels zijn vrienden van ons persoonlijk naar de Bizz Corner gestapt, met onze gegevens en waren ze binnen de minuut opgelost. Met dank aan Matthias van Bizz Corner Wijnegem, die de welwillendheid zelf is.

Onze simkaarten stonden geblokkeerd in het buitenland en hij had daar geen verklaring voor.

Hij nam wel de moeite om ons persoonlijk te bellen, en dat had ik eigenlijk gehoopt van Support.

De medewerkers in de Proximus Centers lossen blijkbaar problemen op die elders veroorzaakt worden. Chapeau.
Voor sommige abonnementen moet de optie buitenland apart geactiveerd worden. Wellicht is deze optie vergeten geweest.

Reageer