Kan reeds geruime tijd mijn verbruik via de App niet meer raadplegen. Update help niet. Iemand een oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Hey Etienne, graag even je klantgegevens in privébericht aub, ik kijk het graag voor je na. Groetjes, Cindy
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Hallo, kan u zich niet meer inloggen op uw MyProximus app? Of u kan wel inloggen, maar ziet de webpagina niet van uw verbruik? Groeten, Aw
Hoi Aki ,
Ik kan wel inloggen op My proximus maar de pagina opent zich niet. Producten, Herladen en 24/7 , deze pagina 's kan ik wel raadplegen. Op de verbruik pagina blijft het ringetje draaien . Met vriendelijke groeten, Etienne
Ik kan wel inloggen op My proximus maar de pagina opent zich niet. Producten, Herladen en 24/7 , deze pagina 's kan ik wel raadplegen. Op de verbruik pagina blijft het ringetje draaien . Met vriendelijke groeten, Etienne
Tjen, we zijn ons bewust dat de app niet geweldig presteert op dit ogenblik. Maar het probleem is gekend, onze collega's werken er aan. Hopelijk snel beter nieuws. Prettig weekend. Jan
Hallo dag Jan,
Blij met je antwoord. Eindelijk eens een medewerker die oprecht antwoord geeft en niet rond de pot draait. Kan er mee leven . Ga gewoon afwachten en me neerleggen bij deze situatie. Wens je ook een prettig weekend. Groeten , Etienne
Blij met je antwoord. Eindelijk eens een medewerker die oprecht antwoord geeft en niet rond de pot draait. Kan er mee leven . Ga gewoon afwachten en me neerleggen bij deze situatie. Wens je ook een prettig weekend. Groeten , Etienne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.