Beste
Hoe kan ik nog meer duidelijk maken dat vorige eigenaar 3 jaar geleden verhuist is. Ik heb zelf aan sluiting bij proximus dus ze zie andere naam is ondertussen. Maar ik al schrijvend gemeld, telefonisch, stuur facturen terug wegens niet woonde meer. Toch blijf ik steeds facturen ontvangen van vorige eigenaar. Ik heb nu op 8 december foto getrokken en bewijs dat in post afgegeven heb, terug naar afzender wegens persoon niet meer woont. Maar nu heb terug zijn factuur in mijn brievenbus. Komaan wat kan ik anders nog doen dan alles wat ik al gedaan heb???
Ik heb ik 2017 al brieven van incassobureau ontvangen voor aansluitingen die nooit geweest was,
Dus ik wil alles aan doen dat niet terug zo miserie wordt. Want uiteindelijk is alles pas opgelost na tussenkomst van test aankoop want niets hielp toen ook.
Dus terug test aankoop inschakelen????
Bladzijde 1 / 1
Ik zou die facturen van de vorige eigenaar gewoon in de vuilbak gooien, tenslotte kan Proximus u niks doen aangezien die facturen niet op uw naam staan, al stuurt Proximus 20 deurwaarders en incasobureau's er op af.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.