Ik heb 2 maanden geleden nog een nummer laten toevoegen aan mijn pack, dit mobilus s zou dan 3gb data moeten bevatten, nu zie ik op de pc dat het nog steeds niet in het tuttimus pack zit, en dit gingen ze vorige maand al veranderen.
Ik begrijp echt niet wat er zo moeilijk is om een nummer in een pack te zetten.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Bohdan, onze excuses voor de late reactie, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.