Ik heb een nieuw smartphone gekocht (samsung A3) 2017 netjes in de Proximuswinkel.
Toen ik de dag nadien onderweg was naar het werk eiste dit toestel een update,(een beetje raar voor een nieuw toestel van 2017) maar ik stond dit toe.
Nog hetzelfde uur werd ik ervan op de hoogte gebracht dat ik ver boven mijn limiet zat van verbruikte megabytes.Ik belde onmiddellijk naar de klantendienst die me gerust stelde dat ik dit niet hoefde te betalen.
Groot was mijn verbazing toen er op mijn faktuur 60 euro was aangerekend voor het verbruik van de MB.
Gebeld naar de klantendienst die zei dat ik foutieve informatie had gekregen en het ging om verbruik zodat ik dit moet betalen!! Ik had immers de update gedaan op het 4g netwerk en moest dit maar gedaan hebben op een wifi netwerk.
Kan dit zomaar: wanneer je een toestel koopt er je nog een kost van 60 euro word gerekend voor een update??
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
