We zijn met een schip onderweg in Nederland. Gisteren de grens gepasseerd noordelijk van Antwerpen. Al direct geen mogelijkheid meer om te bellen. We hebben ons abonnement uitgebreid op 15/12/2017 in Bizz Corner Wijnegem met 2 simkaarten, één voor voice en één voor data (met USB modem op onze PC). Ook de reeds bestaande simkaart werd vervangen;
nu hebben we (gelukkig) alleen nog internet met die datasimkaart. We hadden nog een Pay&Go
kaartje liggen, maar ook daarmee krijgen we geen verbinding. Collega-schippers met een Base abonnement hebben geen problemen. Wij zijn erg afhankelijk van mobiele communicatie voor onze werkzaamheden. Ik heb gisteren al mails gestuurd naar Proximus, maar heb geen idee of ze daar op reageren, en wanneer. Aan de dekking zal het wel niet liggen, die is goed.
Mvg
Kempenaar
Vraag
Buitenlandse verbinding niet beschikbaar
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.