Skip to main content
Antwoord

Premium club

  • January 2, 2018
  • 1 reactie
  • 182 Bekeken

Bij het omruilen van mijn waardebon van de premium club via proximus.been van een twist toestel en enkele accessoires krijg ik de volledige inhoud van de winkelwagen niet volledig weergegeven, ofwel enkel het toestel ofwel enkel de accessoires??? Na 25 min wachten kreeg ik via de 0800 het nummer 080099974 steeds een soort bezettoon??? Graag langs deze weg evt een oplossing.....

Beste antwoord door AzizA

Hallo Odul, met de waardebonnen kan je enkel toestellen aankopen via onze website, accesoires zijn niet mogelijk, voor accesoires is het enkel via een Proximus Shop. Groetjes, Aziz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • January 6, 2018
Hallo Odul, met de waardebonnen kan je enkel toestellen aankopen via onze website, accesoires zijn niet mogelijk, voor accesoires is het enkel via een Proximus Shop. Groetjes, Aziz