DSL verbinding valt continu uit Sinds een aantal weken valt onze DSL verbinding continu uit… Normaal gezien moet op dat moment de Proximus 4G modem de connectie overnemen als back-up, maar 50% van de tijd werkt dat ook niet. Heerlijk dat je als bedrijf niet kan werken daardoor... Nu op zich was ik toen snel aan de lijn met een business expert en die heeft onmiddellijk een technieker dispatched… voor de eerste keer… Ja hier gaan we… De technieker kwam langs, goede service, die wist me te zeggen dat er niets mis was met de DSL lijn en dat bij mij binnen eigenlijk ook alles OK leek. Vervolgens heeft die toch voor de zekerheid het volledige DSL contact in de muur vervangen, omdat er op het oude toch een beetje corosie zit en dat kon de oorzaak zijn. Hij gaf wel de disclaimer dat wanneer hij zelf teste op de DSL kabel zelf, dat die af en toe wel geen goed test resultaat gaf, nu ja een stukje van de kabel knippen, terug connecteren en dan bekijken... Nu ok, dat leek de oplossing te zijn, want alles werkte erna… Voor welget