Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Hey Iedereen, Iemand enige idee wanneer we de nieuwe iphone 16 ontvangen? Krijgen we het op de 20ste of kan dit nog weken duren? Ik heb online mijn pre order gedaan op 14 september. Groetjes Ana
Hallo,Gisteren kreeg ik onverwacht 2 jonge mannen aan de deur die beweerden voor Proximus te werken. Ze kwamen praten over “fiber” (beschikbaar in mijn straat) en beweerden dat ik 1Gbps down krijgen met telefonie (vast), televisie, mobiel en Netflix voor minder dan dat ik nu betaal voor mijn ADSL van 100Mbit. ADSL kenden ze blijkbaar niet en ze beweerden ook dat ik met fiber 1Gbps UPLOAD zou hebben. Volgens de Proximus site is het maximaal 200Mbps (kost 15 euro extra bovenop het 1Gb abonnement “Internet + Mobiel”, in totaal met “ Mobile Flex M” kom ik nog aan 105,99 euro), dus er klopt iets niet. Zijn deze gasten echte Proximus medewerkers of personen met andere bedoelingen?Klantendienst geeft geen duidelijk antwoord.Iemand enige ervaring met deze jongens?Met vriendelijke groeten,Dirk Lankens
Ik heb een Apple tv gekocht en pickx blijft constant laden na ik mijn paswoord heb ingegeven Kan iemand me helpen??G.
Vanochtend aangelogd op de proximus webmail en werd verrast door de nieuwe interface en al meteen geconfronteerd met problemen.Ik heb een aantal mailboxen (van mijn domein) die verbonden zijn en die ik probleemloos kon raadplegen in de vorige versie maar in de nieuwe webmail krijg ik de melding: “Fout - Verificatie van externe account mislukt”.Blijkbaar zijn niet alle scenario’s doorgetest voor het live brengen van de nieuwe versie…?! Mvg, Eric
Hallo iedereen, Vorige week vrijdag, 13 september bestelde ik rond 15:00, de nieuwe IPhone 16 Pro Max Dessert Titanium 512GB. Dit is al reeds de 3de keer dat ik een IPhone bestel via Proximus. Dus ik heb al wel wat ervaring met vertraagde leveringen of dat er een aantal zaken slecht gecommuniceerd zijn. Vandaar dat ik afwachtte tot vandaag. Echter deze keer kan ik mijn bestelling niet opvolgen of terug vinden in mijn Proximus account... Alsook heb ik geen bevestiging e-mail ontvangen van mijn IPhone bestelling. De enige e-mail die ik ontvangen heb, is de annulering van de mijn vorig contract IPhone 14 Pro Max. Dat wordt vervangen met het nieuwe contract (zie bijlage). Ik heb ook geen ordernummer en de €809 is ook reeds betaald via bankcontact. Kan dit a.u.b. nagekeken worden?Dat ik iets van bevestiging ontvang alsook mijn bestelling kan opvolgen in mijn Proximus account. Gezien mijn toestel geleverd gaat worden op een ander adres. Bedankt alvast,
Ik tracht sinds 2 dagen een nieuwe Iphone met abonnement te bestellen. Maar dat lukt maar niet, ofwel is er een “technisch probleem” en “probeer later terug”, ofwel komt de melding in “Overzicht” dat er “lopende bestelling zijn die nog niet verwerkt zijn”. Al enkele malen gechat daarover, die mensen doen hun best maar een oplossing komt er niet… Nu zie ik dat er, blijkbaar ingevolge eerdere pogingen tot bestelling (?), onder “Overzicht” ineens tweemaal staat : “Bestelling ontvangen” ?? Zonder enige omschrijving, geen email bevestiging...Wat is het nu?
Beste, Zou u mij de restwaarde van onze dataphone afbetaling kunnen bezorgen?We willen kijken of we deze in één keer kunnen afbetalen. Mvg,
Weet iemand hoe je een voicemail van een iPhone kan opslaan?Werkt Visual Voicemail nu bij Proximus.
Beste,Sinds 13.10.2023 krijg ik als trouwe klant een maandelijkse getrouwheidskorting. Ik dien deze korting jaarlijks te verzoeken. Kan u me zeggen hoe dit te bewerkstelligen aub.Hartelijk dank reeds voor jullie hulp.
Het zou in de app moeten mogelijk om de facturatie aan te passen. Reeds heb ik al online opgezocht omdat het toch niet zo eenvoudig bleek te zijn.Alsnog is het mij niet gelukt om mijn domiciliëring stop te zetten.Hier zou een knop voor moeten zijn in de buurt waar je uw IBAN kan wijzigen.Deze heb ik in niet en voor de rest kon ik ook geen andere oplossing vinden. Kan iemand helpen?
Ik weet niet of deze mail gelezen wordt maar ik heb voor de 3e keer op rij een dag thuisgezeten in afwachting van een beloofde technicus. En weer is hij niet op komen dagen ondanks dat alle belemmeringen leken opgelost te zijn. Althans daar heb ik veel moeite voor gedaan.Ik zit nu al 6 weken zonder Wifi met alleen een krakkemikkige hotspot verbinding die steeds uitvalt, terwijl mijn gezin zowel zakelijk als voor studie een goede internetverbinding nodig heeft. Ik heb wel 20 keer gebeld en diverse keren naar de Proximuswinkel geweest. Door de telefonische klantendienst wordt je meestal afgescheept op een enkele uitzondering na.Ik heb ook al weken geleden een klacht ingediend maar krijg hier steeds geen inhoudelijke reactie op. Kafkaiaans!!Wat is er aan de hand dat het nu al voor de 3e keer fout loopt??????Wie bij Proximus zou er in staat moeten zijn om dit uit te zoeken en hierover feedback te geven?????? Hebben jullie tips voor mij hoe ik kan doordringen tot deze gecomputeriseerde orga
Beste, Ik stel de vraag in naam van mijn moeder (naam en klantnummer in ticket op profiel):ze heeft de aanrekening van maart 2024 ontvangen, en dat is opeens hoger dan de voorbije facturen. Bij het nazien staat er deze maand “TV Box” bij, ter waarde van 11 euro. Dat heeft er nog nooit opgestaan (toch niet wat ik kon zien in de voorbije facturen) en ze weet ook niet van waar dit opeens komt.Kunnen jullie even verduidelijken van waar dit komt, aub?
Hey, Dus sinds 17u vandaag is mijn wifi booster gewoon gestopt met werken. Ik heb het weer laten synchroniseren maar het lukt niet. Dus ik heb de wifibooster eerst gereset en dan weer geprobeerd om te synchroniseren maar dit lukt het ook niet.De wifi booster is continue oranje aant flikkeren bij de eerste licht. Weet iemand wat ik nog kan doen om te fixeren? De 8nternet werk maar ik krijg mijn wifi booster nie werken
Wedstrijd gewonnen proximus Pickx. Twee abonnementen RAFC. Email ontvangen en onze gegevens doorgemaild. Alles gekopieerd mat dag en uur, snel gereageerd doch een reactie achteraf
Ik wil mijn asus mesh doorheen het huis gebruiken. Om alle asus functies te gebruiken, moet de node0 als router opgezet worden. Om allerlei conflicten enz te vermijden (2 DHCP, 2 NAT, ...), wil ik daarom mijn Proximus router/moden in bridge mode zetten. Wat zijn daarvoor precies de stappen? En heeft iemand hier dit al gedaan? Dank, Patrick
mag ik de wifi-booster uitschakelen s’nachts ?Geeft dat problemen als ge daarna terug inschakelt ?
Heeft er iemand bericht van Proximus ontvangen dat zijn/haar mobiele data in zijn/haar mobiele abonnement zal stijgen vanaf 1/9/2024? Voor zover geweten heeft Proximus hier nog niet over gecommuniceerd.
Maandag is de technieker mijn fiberconnectie komen installeren.De wifi werkt goed op de gelijkvloers en het 1ste verdiep maar jammer geraakt het niet tot op mijn 2de verdiep :/ Ik dacht dat je in zo'n geval een gratis wifi booster kon krijgen. Klopt dat?
Vanaf 1 juli 2024 zal Proximus de eerste Belgische provider zijn die Wi-Fi 6E uitrolt. Deze innovatieve technologie, die uitzonderlijke snelheden en optimale veiligheid biedt en tegelijkertijd nog meer apparaten tegelijkertijd kan verbinden, zal worden geïntegreerd in Internet Box+ en Wi-Fi Booster+. Klanten zullen dus kunnen profiteren van een snellere en efficiëntere wifi-verbinding dankzij de toevoeging van een derde frequentieband. In eerste instantie zal deze nieuwe technologie worden aangeboden aan Proximus Ultra Fiber-klanten, maar de komende maanden zullen ook andere klanten ervan kunnen profiteren.https://www.proximus.com/nl/news/2024/20240625-wifi-6e.html
Een goed thuisnetwerk is essentieel voor veel activiteiten. Het is zelfs nog belangrijker als je besluit om aan videostreaming of intensief gamen te doen. Je wifi-netwerk optimaliseren zodat het altijd en overal goed presteert is echter niet eenvoudig. Ontdek onze tips voor het opzetten van een krachtig wifi-netwerk bij jou thuis. Op het eerste gezicht lijkt het opzetten van een wifi-netwerk in je huis heel eenvoudig: sluit gewoon een router aan en maak verbinding met het netwerk. Maar als je meer verwacht van je internetverbinding, bijvoorbeeld omdat je wil livestreamen of zware games wil spelen, volstaat een basisnetwerk niet. Zeker als beide tegelijk wil doen, is het cruciaal om een degelijk thuisnetwerk op te zetten.Hieronder volgen enkele tips voor het opzetten van een geoptimaliseerd wifi-netwerk dat voldoet aan al je vereisten voor streamen en gamen.1. De keuze van de routerDe router is uiteraard het kloppende hart van je netwerk, dus het loont om een kwalitatief exemplaar in hu
Zoals ik kan lezen ben ik niet de enige, ik zit al meer dan een jaar met dit probleem. Wifi verbinding perfect, maar geen netwerk op beschikbaar op alle toestellen ( tablets, telefoon, p1 meter, laptop). Ook na het verwijderen van alle extra aansluitingen aan internetbox en wifi apparaten. Soms dagen zonder problemen en dan plots krijg je deze melding. TV en laptop verbinding via lan kabel heeft geen problemen. Na verschillende bezoeken van technieker en het vervangen van internetbox, aansluipunt en kabels is er nog geen oplossing. Zelfs via booster hetzelfde probleem. Na telefonische contact met uw diensten of herstart van toestellen of internetbox werkt alles weer even normaal.Ik vergelijk het met een perfecte waterleiding, maar er komt soms geen water door.Walter
Enkele dagen is mijn stroom uitgevallen. Nadat het was opgelost was mijn wifi booster niet meer verbonden met de b box. Opnieuw synchroniseren lukte niet met de online handleiding van proximus. Ik heb een chat geopend met een medewerker en die heeft mij enkele stappen laten doorlopen. Hij/zij besloot dat de wifi booster kapot is en stuurde een nieuwe op. Met de nieuwe booster lukt het nog steeds niet. Ik heb de wifibooster 1v en een b box 3v +.