Skip to main content
Vraag

Nieuwe tv box.

• June 7, 2026
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

Op 9 mei ll heb ik twee verschillende mails van px ontvangen. Een met serienr 2xxxxxxxx en de andere met serienr 1xxxxxxxxxx. Ik heb echter maar een tv box V7c ontvangen met serienr 4xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Waarom krijg ik twee meldingen voor een nieuwe box terwijl ik maar 1 effectieve tv box ontvang?

2 reacties

Martin
  • June 7, 2026

@Marvano  In afwachting dat een PX moderator je morgen verder kan helpen

Opmerking:
Best geen privégegevens zoals klantnr. enz posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, om e.v.t. misbruik te voorkomen, maar ze beter in je  → ForumProfiel plaatsen waar uw privacy bewaard blijft, want de Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! 
In het privéveld "Ticket" kun je nog eventueel bijkomende relevante informatie vermelden die kan belangrijk zijn i.v.m. je vraag.
PS: Binnen het uur nadat je uw bericht hier gepost hebt kun je dit nog editeren,
door onderaan je geplaats bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken
en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen/deels aan te passen,
anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Wendy B
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • June 8, 2026

@Marvano 

Zoals Martin ook meldde is het toevoegen van je klantgegevens (en serienummers) in een post geen goed idee omdat dit openbaar staat
en iedereen jouw gegevens kan lezen. Leuk voor mensen met slechte bedoelingen… maar niet voor jou als klant ;-)

Ik heb ze zonet uit je post verwijderd.

Wat je vraag betreft kan ik je meteen antwoorden dat ik zie dat er op 9 mei  inderdaad 2 geautomatiseerde communicaties vertrokken zijn vanuit
de technische dienst om je pro-actief te informeren dat je TV-Boxen gewisseld ging worden. De serienummers in de communicaties zouden deze
van je oude V5 compact TV-Boxen moeten zijn. Ik heb deze nagekeken in onze bestanden en ze komen overeen met de nummers die jij in je post
had opgegeven.

Wat zag ik nog: op 15 mei hebben ze  echter slechts één nieuwe V7c TV-Box opgestuurd i.p.v. twee. Het gaat om een geautomatiseerde bestelling,
dus zonder tussenkomst van een medewerker. Ik kan niet zien of er hier iets is misgelopen, waardoor er slechts eentje werd opgestuurd, noch kan ik zien of
je op de planning staat om in de toekomst de tweede te krijgen.

Wat ik wel voor je kan doen is je manueel een tweede V7c opsturen. Indien je interesse hebt, mag je dat aan me laten weten en doe ik het nodige.

Groetjes
Wendy