Skip to main content
Vraag

Tv blijft constant haperen!!

• June 12, 2026
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Tv blijft weer de hele tijd haperen. Om de 3 sec of zo blijft het beeld 1 sec hangen.

Heb al alles opnieuw opgestart ed maar helpt niet. Enkele weken terug ook al een paar dagen aan de hand gehad en dan plotseling was het gedaan.

Nu sinds gisteren weeral constant hetzelfde.

Schandalig gewoon. Kijkt ne mens uit naar het WK voetbal en natuurlijk het is weeral van dat.

Zo kan je absoluut geen voetbal volgen. Ik betaal nochtans elke maand voldoende hoor.

Nu gaan ze mijn WK ook weeral naar de *** helpen. 

Ik ben het echt beu. 

Toch maar beginnen uit te kijken naar een andere provider best.

Met vriendelijke groeten.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2

@wolke  hoe is de tv box verbonden??

is dat via utp kabel rechtstreeks aan de modem of via wifi??

Martin
  • June 12, 2026

@wolke Alles herstart heb je al gedaan zeg je en het helpt niet en heb je ook al eens de internet box gereset en helpt dit ook niet?

Hoe is je TV box eigenlijk aangesloten aan de Internet box,  is dit met een kabel of is het via wifi dat je TV box (V7c decoder in dit geval) verbinding maakt met je internet box rechtstreeks of via een wifi booster (v7 decoder)?

Want in je vorige afgesloten topic (dat over het zelfde probleem gaat) heb je ook weinig informatie gegeven en is het dan moeilijk voor forumleden die je willen helpen.

Edit: nu zie ik dat tijdens het typen  ​@Master-magic mij voor was.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • June 12, 2026

@wolke Ik heb een actie langs onze kant ondernomen. Kan je dit enkele dagen testen en ons op de hoogte houden?