Skip to main content
Vraag

Secure Net opzeggen

• June 11, 2026
  • 6 reacties
  • 23 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik zou graag de proefperiode van beide, secure net fix en mobile, willen opzeggen maar er gebeurt niets via myproximus, hoewel de mail instructies werden gevolgd. 

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 11, 2026

Kan een px medewerker het voor mij doen. Ik krijg nog evenveel spam binnen dus heb niet het gevoel dat ik veiliger ben. Ik krijg ook alleen een algemeen rapport maar niet specifiek wat het voor mij heeft gedaan voor beveiliging. 

Wendy B
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • June 11, 2026

@Gilbert_07 

Ik heb dit even voor je nagekeken. Je hebt ingetekend op een Try&Buy versie van Net Secure.
Een Try&Buy abonnement wordt in principe altijd automatisch stopgezet. Ik zie dat er als
einddatum 19/06/2026 genoteerd staat. Dus de 20e zou je deze niet meer bij je producten
mogen zien staan.

Groetjes
Wendy

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 11, 2026

@Gilbert_07 

Ik heb dit even voor je nagekeken. Je hebt ingetekend op een Try&Buy versie van Net Secure.
Een Try&Buy abonnement wordt in principe altijd automatisch stopgezet. Ik zie dat er als
einddatum 19/06/2026 genoteerd staat. Dus de 20e zou je deze niet meer bij je producten
mogen zien staan.

Groetjes
Wendy

Toch niet Wendy, in de mail staat dat mijn abonnement betalend wordt vanaf 18/06 als ik niet opzeg. Dus graag het nodige doen aub of instructies geven hoe ik kan opzeggen. De procedure in de mail werkt niet 

Wendy B
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • June 11, 2026

@Gilbert_07 

Ik heb het even via een technisch collega nagevraagd en heb ook weer wat bijgeleerd.
Er bestaan blijkbaar twee soorten Try&Buy.

De Try&Buy wordt sowieso altijd automatisch stopgezet, maar bij de tweede soort wordt
op het moment van de stopzetting een volwaardig betalend abonnement geactiveerd.

De versie die jij hebt is er inderdaad eentje die overgaat in een betalende versie.

Ik heb zonet gevraagd of men de Try&Buy optie nu al voor je kan stopzetten. Je zal hiervan
nog een aparte bevestiging via e-mail ontvangen.

Groetjes
Wendy

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 11, 2026

@Gilbert_07 

Ik heb het even via een technisch collega nagevraagd en heb ook weer wat bijgeleerd.
Er bestaan blijkbaar twee soorten Try&Buy.

De Try&Buy wordt sowieso altijd automatisch stopgezet, maar bij de tweede soort wordt
op het moment van de stopzetting een volwaardig betalend abonnement geactiveerd.

De versie die jij hebt is er inderdaad eentje die overgaat in een betalende versie.

Ik heb zonet gevraagd of men de Try&Buy optie nu al voor je kan stopzetten. Je zal hiervan
nog een aparte bevestiging via e-mail ontvangen.

Groetjes
Wendy

Bedankt Wendy maar ik heb enkel een sms voor Mobile, maar Fix moet ook stopgezet worden aub

Wendy B
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • June 11, 2026

@Gilbert_07 

Beiden werden stopgezet hoor. Ik stuur je even een privé-bericht met meer info.

Groetjes
Wendy