Sinds heel wat jaren, ongeveer 20, gebruik ik Proximus tv met Devolo. Sinds kort werkt dit niet meer goed en zijn er veel storingen op mijn Proximus tv. Ik heb contact gehad met de technische dienst en na heel wat testen hebben ze mijn b-box vervangen. Met deze b-box kan je via Wi-Fi verbinding maken met de Proximus V7c decoder. Ik heb 2 decoders, de V7c en de V7.
Na contact met de technische dienst via chat zeiden ze me dat de V7 met wi-fi werkt, je kan dat trouwens ook selecteren in het menu, maar er komen geen netwerken beschikbaar, kwam ik tot de conclusie dat dit niet kan. Sommige medewerkers die ik gesproken heb, waren hier niet van op de hoogte tot er iemand zei dat het niet ging. Hij ging de V7 omruilen naar een V7c. De volgende dag krijg ik een pakje en zie ik dat ze opnieuw een V7 hebben opgestuurd waarvan ik de Wi-Fi niet kan gebruiken en dus geen tv kan kijken op onze 2de tv.
Wat moet ik doen om een toestel te krijgen dat gebruikt kan worden via Wi-Fi? Via de chat ben ik het vertrouwen een beetje verloren.
Alvast bedankt