Skip to main content
Beantwoord

Trouwe klant korting

• May 31, 2026
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

Beste, 

Mijn korting als trouwe klant eindigt deze maand. Ik ben al vele jaren trouwe klant. Kan de korting nogmaals vernieuwd worden aub.

Klantnummer staat in profiel. 

Alvast bedankt 

Beste antwoord door Martin

@pperq 

• In geval het nog niet zou gebeurd zijn, vul dan zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel, zodat de PX-moderatoren u beter/vlotter kunnen verder helpen en u zo niet eerst achter bijkomende gegevens te moeten vragen .
  • In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
    Uw privacy blijft bewaard want de Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
    → Meld het hier zodra dit gebeurd is.

4 reacties

Martin
  • Antwoord
  • May 31, 2026

@pperq 

• In geval het nog niet zou gebeurd zijn, vul dan zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel, zodat de PX-moderatoren u beter/vlotter kunnen verder helpen en u zo niet eerst achter bijkomende gegevens te moeten vragen .
  • In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
    Uw privacy blijft bewaard want de Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
    → Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Moderator
  • June 1, 2026

@pperq de getrouwheidskorting is terug geactiveerd. U ontvangt hiervan een bevestigingsmail.

Gr, Elke

• Apprentice
  • June 10, 2026

ik lees hier veel over getrouwheidskorting- zelf al 20 jaar klant maar geen weet hiervan- hoe kan dit worden verkregen op bv een pack  flex + contract( tv/internet/2 mobiele tel en vaste tel)

Martin
  • June 10, 2026

@Kenny_013 

FYI: Trouwe klanten korting is een korting van bepaalde duur voor bestaande en trouwe klanten.
Er moet aan bepaalde voorwaarden worden voldaan en deze korting is niet compatibel met andere kortingen, promoties en (gecombineerde) aanbiedingen.

Proximus medewerkers kunnen morgen natrekken op wat je recht hebt als korting.

NB:  @Proximus-Moderatoren 

Kenny_013 heeft hiervoor net een nieuwe topic opgestart
hier → getrouwheidskorting | Proximus Forum