Skip to main content
Vraag

getrouwheidskorting

• June 10, 2026
  • 2 reacties
  • 18 Bekeken

ben reeds meer dan 20 jaar klant en heb geen weet van getrouwheidskorting- hoeveel bedraagt deze en hoe te verkrijgen?? heb een pack flex met internet/tv/vaste telefoon en 2 mobiele tel

2 reacties

Martin
  • June 10, 2026

@Kenny_013 

FYI:  Trouwe klanten korting is een korting van bepaalde duur voor bestaande en trouwe klanten.
Er moet aan bepaalde voorwaarden worden voldaan en deze korting is niet compatibel met andere kortingen, promoties en (gecombineerde) aanbiedingen.

Proximus medewerkers kunnen morgen natrekken op wat je recht hebt als korting.

Wendy B
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • June 11, 2026

@Kenny_013 

Om in aanmerking te komen voor een getrouwheidskorting moet je - zoals Martin ook bevestigd - aan bepaalde voorwaarden voldoen. En deze kortingen zijn inderdaad ook van bepaalde
duur. Ze hebben een maximale looptijd van 12 maanden.

Wanneer ik jouw klantenfiche bekijk zie ik dat je inderdaad al lang klant bent van Proximus (waarvoor dank), maar… jij betaalt niet zelf voor je internet. Die wordt door jouw werkgever betaald.

Op zich niets mis mee natuurlijk. Iedereen is zijn werkgever dankbaar wanneer deze meldt dat ze willen tussenkomen in een bepaalde abonnementskost.  Maar dat geeft ons wel een
boekhoudkundig probleem. Wij kunnen enkel maar een korting geven wanneer er ook effectief een te betalen bedrag is. Het hele bedrag van jouw internet wordt reeds via een “korting werkgever”
bij jou eigenlijk op nul gezet.

Dus er is geen bedrag meer over om een extra korting op te geven en wij kunnen niet onder nul.

Ik zie echter dat je ook nog 2 mobiele abonnementen hebt… waarvoor je wel zelf betaalt. Hierop zou ik wel nog een extra korting kunnen activeren.

Maar ik merk op dat je momenteel een lopende bestelling hebt. Volgens mijn gegevens wordt dit op 17/06/2026 voor je in orde gebracht. Ik kan dus pas een korting toekennen zodra deze bestelling verwerkt is.

Ik ga een nota maken in mijn agenda om op 18/06/2026 te controleren of de huidige bestelling verwerkt is en dan zal ik kijken welke korting ik je nog kan geven op je mobiele nummers.

Ik kom dus volgende week donderdag op dit topic terug.

Groetjes
Wendy