Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Beste,Ons abonnement bestaat uit Flex S.Contact gehad met de klantendienst, ik werd eerst opgebeld maar om een of andere reden kon ik de operator niet meer horen, met mijn toestel was wel degelijk alles in orde.Daarna zelf naar de klantendienst gebeld maar kreeg als antwoord, vanaf de moment dat de factuur betaald is kunnen wij U vertellen over de meerprijs.Ik ben dan maar ten rade geweest bij Proximus Center Mol en de vraag gesteld waar de 5,32€ voor gebruikt is. Het antwoord was, dat kan ik niet zien of raadplegen.Wie kan er mij zeggen hoe het eigenlijk zit. Ikzelf kan dit toekomstige bedrag van 5,32€ ook nergens raadplegen.
Dit weekend heb ik mijn dochter haar pay and go kaart opgeladen van mijn Proximus de app op mijn gsm. het bedrag is van mijn rekening gegaan, maar niet op de gsm van mijn dochter. Bij contact online via de chat kreeg ik na 1,5 uur en veel verschillende personen te horen dat ik nog morgen opnieuw moest proberen.Maar wel de vraag of ik fiber wou kreeg in het midden van de chat en het hele verhaal. Via de telefoon kreeg ik te horen dat ze dit niet konden controleren omdat die persoon niet over betalingen kon gaan. Kent iemand een manier om Proximus te contacteren i.v.m. Pay and go?
Hallo,Zal er ooit ondersteuning komen voor 4K en Dolby Atmos op de Apple TV Pickx app?Wat is de kwaliteit van de streams van de VOD films? GrtzPeter
1)Kan het signaal 2de oproep worden gedeactiveerd op de vaste lijn van mijn moeder ( gegevens staan in het veld Ticket in mijn profiel)Mijn moeder heeft geen abonnement op de slimme diensten , zelf deactiveren via Phone manager gaat niet . Ook via de code #43# beltoets gaat niet geeft fout toon. Dit omdat deze dienst in jullie systeem administratief niet actief staat. Heb hiervoor al 2 maal contact opgenomen telefonisch met een Proximus medewerker die konden het deactiveren , maar 1 uur later staat het terug actief. ( hun namen en datum van deactivatie staan ook in het Ticket in mijn profiel) Hierdoor krijgt de oproeper geen bezettoon te horen wanneer mijn moeder in gesprek is maar blijft deze de beltoon gewoon horen overgaan. Als mijn moeder lang in gesprek is en de beller geen bezettoon hoort , veroorzaakt dit onterecht ongerustheid omdat mijn moeder hulpbehoevend is en het lijkt alsof ze haar telefoon niet opneemt. Ook geeft dit signaal 2de oproep een conflict met haar
Beste,Mijn vader is vorig jaar overleden, het klantennummer bij proximus stond op zijn naam. wij hadden ook een account bij my proximus om de facturen te raadplegen, de betalingen gingen per domicilering. De dame van de uitvaartverzekering komt vrijblijvend langs en brengt ons papierwerk in onder waarbij ook proximus, mijn zus haar gsmnummer wordt als contactpersoon opgegeven.Zij krijgt een maand na het overlijden telefoon dat wij de rekening niet betaald hebben. Wat blijkt de domilcielering is plots stopgezet waar wij niet vanop de hoogte waren. Wij kunnen in my proximus account ook geen facturen raadplegen, dus wij weten niet wat we moeten betalen.Na een tijd belt proximus opnieuw, de medewerker gaat de facturen die wij niet ontvangen hebben per post opsturen dat is gelukt en wij hebben dat betaald.Maar wat stelt deze medewerker dan voor hij doet het klantennummer dat wij hadden teniet, hij maakt voor mijn moeder een nieuw klantennummer aan.Wat blijkt op het factuur dat wij ontvange
ik heb een aanvraag voor fiber installatie.de installateur heeft de draad gelegd van straat naar kelder,maar de binnen installatie zou later gebeuren.daarvoor afspaak gemaakt, maar de installateur is niet komen opdagen.Het kan zijn dat de installateur het te druk had, maar:Niet aangebeld Geen briefje in de bus Geen telefoontje Geen emailOrderreferentie nummer: R4WEBSHOP021275573Installatie op lijnnummer: 027208762
2 Klachten:- problemen afspraken techniekers die niet langskomen voor de installatie van fiber in woning. En plots iets voor 16u30 een bericht of mail sturen met een nieuwe afspraak zonder dat met mij telefonisch te bespreken …Van afspraak nummer 1 op 4/12/2023 werd bij de 4de afspraak dd 20/2/24 fiber eindelijk geïnstalleerd in onze woning.è Spijtig genoeg heb ik bij een verhuis 2 jaar geleden dezelfde problemen ervaren met dgl problematiek.=> Ik wens hiervoor een schadevergoeding.- bekabeling fiber in woning :Aanleg oranje fiberkabel in woning. èEr werden zomaar verschillende gaten geboord in onze woning zonder dit te vragen en op een manier die de verbeelding tart è Via het voortuintje door 1 van de 2 kelderramen en via de ene kelderkamer doorgeboord door 2 muren om dan via de andere kelderkamer naar boven te geleiden naar de garage waar het witte bakje is. Waarom dit op deze manier werd gedaan, begrijpen we totaal niet, want dit had eigenlijk gewoon direct via de muur aan
Sinds 14 november proberen we een technieker te krijgen om Fiber aan te sluiten. Ondertussen zijn we 9 keer in de winkel langsgegaan, heb ik vier dagen verlof opgeofferd omdat er een technieker zou langskomen die niet kwam opdagen en heb ik al uren met de helpdesk aan de lijn gehangen.Iedere keer hetzelfde verhaal: we begrijpen er niets van, de vorige heeft dit waarschijnlijk verkeerd ingegeven. Telkens wordt er gezegd dat een technieker contact zal opnemen om een afspraak te regelen. Dit gebeurt nooit. Ik weet echt niet wat ik nog moet doen om uiteindelijk geholpen te worden. Daarom nu maar eens een poging via dit forum.
bij telenet is bellen naar 078 inbegrepen in het abonnement, is dat ook zo voor proxymus?
Sinds de laatste update van de android software zijn de ondertitels bij live uitzendingen heel (/te) groot (en in kleur). Ze nemen soms een kwart van het beeld in beslag.Bij opgenomen uitzendingen (van dezelfde zender) zijn die qua grootte echter zoals gewone ondertitels van uitzendingen (maar met een zwarte achtergrond).Is er een mogelijkheid om altijd de ‘normale’ grootte te hebben bij ondertiteling? Het zou ook handig zijn als er ooit een mogelijkheid komt om meerdere talen te kunnen kiezen. Bvb NL bij Vlaamse zenders en Engels bij Engelstalige zenders. Nu kan men 1 taal instellen voor alle zenders en moet men voor andere talen dit telkens op het moment zelf inschakelen.Een optie is misschien om de eerste (meestal hoofdtaal) of tweede ondertiteling (meestal beschrijvend) als vaste taal voor ondertitels te kunnen kiezen? Of permanent per zender te kunnen instellen. Nog een opmerking : bij NPO1 is de beschikbare ondertiteling “Frans beschrijvend’… Nederlands lijkt me een betere omschr
BesteMijn klantnummer is 617406599We hebben deze week een derde decoder V7aangekregen. Helaas krijg ik hem niet opgestart. Ik krijg telkens de melding: proximus tv service niet beschikbaar.We hebben het vorige week geprobeerd met de decoder ook een V7 van boven en dit lukte perfect.Wat heb ik ondertussen al gedaan en is er al gebeurd:Ik heb 4 X contact gehad met een proximus medewerker (Totaal meer dan 60 minute!):-( Decoder gereset X 2, er komt bij mij niet “erasing” op, wel volledig geüpdatet. Oude decoder V5-6 afgesloten Kabels zijn gecontroleerd, LAN kabels ook. Die zitten allemaal juist want anders zou de andere decoder niet werken.Ik hoop dat er een oplossing, naar mijn gevoel is die decoder nog niet geregistreerd of zo.GroetjesMagalie
Dag allen, Na een handvol mensen van de helpdesk te hebben geraadpleegd, probeer ik het eens op het forum. Ik ben kersverse Proximus klant en probeer in te loggen in mijn modem om zo port forwarding in te stellen. Ik vond een artikel terug omtrent de bbox 3 dat je het username en password terug kan vinden op de achterkant van de modem. Het toeval wilt nu dat ik een bbox 4 heb en daar geen enkele nuttige informatie op terug te vinden is. Alleen part/stock nummer en MAC adres. 1 van de 5 mensen die ik sprak zei zelfs dat het niet meer mogelijk was om in te loggen in de modem. Dus port forwarding is ook niet meer mogelijk? Ik word van het kastje naar de muur gestuurd helaas.Alvast bedankt,Jasper
Can we use unifi ONT device instead of Nokia XG-PON ?i have the UDM Pro SE with 8.5/1G speeds. No InternetBox+ insalled.I currently have the Nokia 10G ONT and its always hot, maybe its normal but i want a seamless Unifi UI experienceAlso if its possible, which would perform better?.Thank You.
Beste forumleden, Bij het organiseren van m'n kabels viel het mij op dat de kabel van het binnenkomend fiber signaal naar de bbox een cat5e is. Is dat een specifieke kabel of kan ik daar zelf een cat 6 of cat 7 tussen stoppen? Foto's ter illustratie.
Situatie: om de laadpalen te kunnen laten communiceren met de leasingmaatschappij, betreffende verbruik, is een connectie nodig (4G of Wifi). Beiden zijn niet aanwezig in onze ondergrondse garage. Na veel opzoekwerk, vind ik heel weinig aangereikte oplossingen. Wat kan onze mede-eigendom of ik individueel doen om een connectie mogelijk te maken?Thanks!
HiVorige vrijdag was mijn laatste dag bij mijn werkgever. Vanaf 12u snachts vrijdag was mijn sim kaart geblokeerd. Ik probeer nu de identificatie te doen via de website van proximus.Via een eID scanner krijg ik elke keer een SSL error. Dit heb ik getest in Firefox, Edge en Chrome. Heb ook recent pas een nieuwe ID.Ik heb het ook geprobeerd via mijn proximus account. Daar is mijn telefoonnummer wel aan gelinkt.Maar daar kunnen mijn gegevens niet opgehaald worden. Momenteel is het zondag, de winkels zijn dicht en ik kan ook niet bellen naar de support aangezien mijn SIM kaart het niet doet. Moet morgen ook de trein van een anderhalf uur nemen en zou dus wel bereikbaar moeten zijn.Dus hopelijk kan iemand mij hier helpen?Alvast bedankt
Toen wij vanmorgen opstonden en onze GSM/smartphone uit vliegtuigstand haalden had de mijne geen verbinding met het Proximus netwerk. Ik had maximale ontvangst maar kon enkel noodoproepen doen en verbinding maken via WiFi. Ik kon dus wel telefoneren indien nodig.Mijn vrouw heeft een identiek toestel (andere kleur) en had wel alle netwerk functionaliteit, telefoon, 4G, Wifi, alles werkte.Raar.Ik al tellen hoe oud mijn SIM is. 6 Jaar, bijna 7, want voor mijn vorig toestel moest ik overschakelen naar een nano SIM en mijn vorige SIM kon ik enkel met een schaar uitsnijden en dat wou ik niet riskeren.De SIM van mijn vrouw is al zeker ouder want zij had eerder een toestel met nano SIM.Bijna was ik op weg naar de PX winkel, toen ik dit bericht zag in HLN:https://www.hln.be/tech/storing-bij-proximus-opgelost-klanten-kregen-geen-verbinding-met-netwerk~a2c5928a/Aangezien dat alles bij mij terug werkt zal dat wel de oorzaak geweest zijn. Waarom slechts 1 van de 2 SIMs/toestellen is geraakt zal wel
Voor 8 euro per maand extra voor tweede tv nog steeds de oude tv box? Niet meer van deze tijd moet mijn nieuwe tv 4k ook op de schroot? ( bij proximus wel)
Mijn mails komen traag binnen. Vooral als ik een bevestigingsmail nodig, om me bv ergens in te schrijven. Soms is deze al vervallen omdat ik de mail veel te laat krijg. Ik gebruik gmail met een skynetadres. Als ik kijk in de webmail van proximus dan is ze daar wel direct binnengekomen. Ook als ik een mail naar me zelf stuur, duurt het soms lang vooraleer die binnenkomt.
19 januari viel het internet weg waar ons kantoor (o.a. online marketing) gevestigd is op de benedenverdieping. Boven was er wél nog wifi. Na verschillende mensen van de helpdesk gehoord te hebben ‘kan niet, alles werkt’ was er iemand op de helpdesk die zei. Oei! Probleem met de kast van op de straat. Ik stuur een technieker. Na 2 dagen kon die komen, maar door een stroompanne door werken in de straat kon de interventie niet getest worden. Niets opgelost … en na terug meerdere mensen in gebrekkig Nederlands toch eindelijk een tweede interventie kunnen regelen en extra mobiele data om toch door te kunnen werken. Na 1 week (!) zonder internet kwamen 2 techniekers langs. 1 had de leiding, de andere volgde. Maar technieker 1 had niet veel zin en belde constant naar het lief. De andere stond erbij en keek ernaar. In de voormiddag waren ze aan het sukkelen. Na de middag besloten ze een nieuwe modem te plaatsen. Geen idee wat er allemaal moest gebeuren, maar technieker 2 kreeg het op de he
Op 20/02 heb ik een bestelling gedaan van een Pixel 7a bij mijn bestaande abonnement. Ik heb echter geen bevestigingsmail en of ordernummer ontvangen. Ondertussen is wel de €49- betaald, maar is er blijkbaar nergens iets te vinden van mijn bestelling. Doe ik best deze bestelling op nieuw en laat ik het geld terugstorten, of is er een andere oplossing? Mvg, Serge Weckhuysen Klantnummer 617001***
Bij openen Pickx app op smartphone kregen we foutboodschap. Niets aan ons account is veranderd en toch deze fout . Hoe oplossen?ro
Beste Proximus, We zijn nu 3 maanden klant met internet Maxi.De internetverbinding valt met momenten dagelijks weg, minstens iedere week. En dit ook overdag wanneer we bijvoorbeeld telewerken.Dit is op zich reeds zeer frustrerend maar het grote probleem zijn de interop problemen na uitval. Telkens nadat het internet is weggevallen zijn er interop issues met verschillende clients. Sommige recoveren na een aantal uur, andere verbindingen dienen opnieuw tot stand gebracht te worden. Alsook de friendly user names zijn niet stabiel. Kunnen jullie dit a.u.b. dringend onderzoeken en een oplossing bieden. Zijn dit effectief netwerk problemen, firmware crashes, DHCP, Mac-address issues?Ik had graag van jullie deze week nog een verklaring en een actieplan ontvangen om dit op te lossen.Kunnen jullie hierbij ook data delen (van AirTies cloud) aangaande up time, interference, channel changes, AP steering, sofware upgrades?Gisteren en eergisteren rond 15u30 is de internetverbinding nog weggevallen.
Sinds een aantal weken klant van Proximus voor vast en mobiel internet + TV op klantnummer 29358***. Na meerdere chatsessies, enkele telefoons en een melding van bug ( [MyProximus Support #51177902 ) zonder antwoord is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Bedroevend ...Ik heb nog steeds een gebruiker profiel (omschakelen naar beheerder lukt ook niet ..) via mijn mailadres op myproximus en heb nooit een activatiecode ontvangen om myproximus te activeren. Tot op heden kan ik nog steeds geen producten/facturen bekijken of inloggen op de Proximus Pickx app. Ik vermoed dat deze problemen gerelateerd zijn.Ik wens nu een onmiddellijke oplossing. Zoniet zal ik terugkeren naar mijn vorige provider Telenet waar ik nooit dergelijke problemen gekend heb (of problemen binnen een paar dagen opgelost werden).
Voor het werk bevind ik mij binnenkort in Zuid-Amerika, de VS en Azië. Allemaal landen die buiten de reguliere databundel vallen. Hiervoor zou ik gebruik maken van de Daily Roaming Pass, maar het gebruik hiervan is onduidelijk voor mij.De activatie is automatisch, dat is duidelijk. Het totale bedrag is ook beperkt, afhankelijk van de zone. Wat gebeurt er na deze beperking?Concreet:Ik activeer de roaming pass in een land uit zone 1, m.a.w. aan 5,95 euro per dag. Het maximum staat op 59,59 euro per maand. Dat is tien dagen. Wat gebeurt er hierna? Blijft de roaming pass geactiveerd voor de rest van de maand en kost deze m.a.w. 59,50 euro voor een volledige maand? Ik zit in een situatie waarbij ik 23 dagen de roaming pass zal nodig hebben in één maand en in verschillende landen De eerste week gebruik ik de roaming pass in een land in zone 1, de tweede week gebruik ik de roaming pass in een land in zone 2, waarbij een ander tarief van toepassing is. Hoe werkt dit? Welke maandlimiet wordt ge
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.