best ook eens de bbox heropstarten (= 10 sec stroom onderbreken)  en dan pas nadat deze volledig heropgstart is de decoder resetten
Je V5 compact decoder resetten
Je V5 decoder resetten
Reset Android TV-decoder via de decoder
                
     
                                    
            @Timr Heeft de tip van @Martin geholpen? 
Kan je je forumprofiel vervolledigen? Dan kijk ik het eens even voor je na.
 
                
     
                                    
            neen, heb 2 keer gereset. Het rood bolletje van opnemen verschijnt en gaat dan direct terug weg. Ik heb  ook al ruimte vrijgemaakt maar wilt niet baten.
mvg
                
     
                                    
            TUI: ‘t zal wachten worden tot morgen als de prox forummedewerkers terug langskomen
(bellen, kan wel tot 22u helpdesk → 0800 22 800)
                
     
                                    
            @Timr Kan je mij voorbeelden geven van opnames die je hebt proberen instellen? 
                
     
                                    
            Geen enkel voorgeprogrammeerde opname neemt op.
Hoe kan ik dit verhelpen?
                
     
                                    
            heb je de bbox/internet box als eens herstart  en ook de decoder in deze volgorde → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus