Vraag

internet/tv

  • 7 May 2024
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

  • Apprentice
  • 7 reacties

Hallo,

Sinds fiber is geinstalleerd heb ik regelmatig problemen met het internet (zie: tv en internet en wifi versterkers zijn geinstalleerd door proximus zelf).

De laatste week is het erger en erger geworden, tv werkt helemaal niet meer. Ik heb al verschillende keren gebeld en zelf geprobeerd om het op te lossen maar tevergeefs… en klantendienst ook niet .

Wat ik erbij moet zeggen is dat de kast van proximus in ons gebouw al weken open staat en alle draden hangen eruit… naar weken bellen met proximus (door de syndicus) hebben ze nog steeds niets opgelost… en onderstussen betalen wij abonnementen die half werken of soms helemaal niet.

 

Wat zijn mijn opties ?

 

 


4 reacties

@tk

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of nuttig acht ivm het probleem.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

het is gedaan…

 

ben eens benieuwd wat er nu gaat gebeuren… de enige tel dat ik van proximus heb gekregen is om te weten of ik content was van proximus, maar als ik zei nee en vroeg om een beetje later te bellen…. heb ik niets meer gehoord…

Ik ben nu al twee weken aan het betalen voor iets dat niet werkt en blijkbaar ook niet zo belangrijk is voor proximus die zelfs niet kan zien wat het probleem is in het gebouw, terwijl dat de syndicus ze al meerdere keren heeft gecontacteerd…

Het was even beter met de service van proximus maar na dat ze fiber zijn komen installeren was het blijkbaar niet belangrijk of het bleef werken of niet… 

Na (VELE) jaren klant te zijn denk ik dit nu ga stoppen…

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@tk Je krijgt helemaal beeld op je TV of krijg je een foutmelding ? Staat je TV op het juiste HDMI-kanaal ?

Hoe is je decoder verbonden met de internetbox ? Kan het zijn dat dit draadloos is via toestellen die niet van Proximus zijn ? Heb je de mogelijkheid im eens te testen met een lan-kabel (grijze kabel met vierkante aansluitingen) ? 

Welke problemen ondervind je precies op je internet ? Op alle toestellen ? Via Wifi of kabel ?

Ik heb je lijn nagekeken en zie van hieruit geen probleem op je fibersignaal. Je modem blijft constant met ons netwerk verbonden. 

Je geeft ook aan dat er kabels loshangen en ook dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Hiervoor kan ik een afspraak boeken om dit te na te kijken. 

Deze post zal wel maar terug bekeken worden op maandag voor verder onderzoek of een afspraak. Je kan ons telefonisch wel bereiken via 0800/22800 om een afspraak ter plaatse te boeken. 

ik heb dit al 10 keer overlopen met jullie technische dienst….en telkens zeggen jullie hetzelfde ..

ik kan alleen zeggen dat volgens jullie ik steeds verbonden met internet maar dat is niet het geval omdat het dagelijks enkele sec wordt onderbroken…

 

Reageer