Skip to main content

Ik zou een vaste ale500bt van Alcatel op op zetten dat moet normaal werken maar zou ook nog twee losse telefoons van Alcatel willen aansluiten omdat de vaste op ip is aangesloten moeten de losse ook op die manier aangesloten worden op ip Ik zou graag weten of nadat ik vaste op ip heb aangesloten de losse waar aansluiten op switch/router/modem met kabel aansluiten of via wifi .? Of losse telefoons op de vaste zetten met vaste kabel of wifi/Alcatel wifi . Of er een toestel van Alcatel op. Ip moet  aangesloten worden en op die dan alle vaste en losse telefoons aansluit. Op internet nergens te vinden.

Graag had ik graag ook een antwoord bij internet + kun je de op kabelnaar basisstation gaan lijkt mij en na 30 minuten is automatisch de ip telefoon geactiveerd maar ik weet niet welke basissysteem bij alcatel-gaat tesamen met ale500bt als ik. Mij niet vergis en welke handsets kunnen werken met deze basissysteem. En gehoorapparaat en cohier inplantaat van advantix biologic enphonak gehoorapparaat die hebben dezelfde hoofdfirma


Reageer