Vraag

Update software schakelt de decoder gewoonweg uit

  • 5 May 2024
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 1

Gelieve jullie software voor updates nog maar eens na te kijken. Deze nacht heeft de software blijkbaar geprobeerd mijn decoder te updaten, maar het enige wat dit gedaan heeft is mijn decoder uit te schakelen. Telkens ik die 60 seconden uitzet of de voedingskabel uittrek om de decoder opte starten krijg ik Waking Up/Hello/Welkom en verschijnt er ‘Software wordt geladen’ en dan …. wordt de tv zwart, flikkert het lichtje, verdwijnt alles op de decoder, en schakelt de decoder zichzelf uit. Prachtige update is dat …..


3 reacties

Reputatie 3
Badge

Hallo Blinckx,

Ja Proximus en nieuwe software kennende, dat is natuurlijk iets dat in stukjes verdeeld wordt, welke software heb je op je V7, ik heb momenteel op de V7 nog altijd die app versie 5.144.1 en middleware versie 5.7.3 terwijl er al vele andere naar de decoders gezonden zijn, maar ik blijf maar met iets verouderd zitten tevergeefs en jij ook blijkbaar hoe is het mogelijk?

Zelfs is er niets aan de doen dus afwachten tot Proximus in actie schiet, ik zou zeggen, geen paniek.

Raar dat je ineens geen beeld meer hebt, dat zegt soms genoeg hoe goed Proximus is uiteindelijk!

Het kan allemaal véél beter van Proximus en ben daar maar beter eerlijk in, zowel in de service als in het aanbieden van de zenders… dat laat soms erg te wensen over! €145 per maand voor een basispakket zenders met wat internet is nog te weinig betaald waarschijnlijk volgens Proximus, het slaat allemaal op vantegenwoordig, behalve mijn loon!!

Abonnees zijn beter op de hoogte van de nieuwste zenders en Proximus weet van niets of dat zal eens bekenen worden, of we zullen dat eens overwegen, maar zenders verwijderen van de decoder is in 1 minuutje gefixt daarentegen.

Timm CN

@Blinckx  er zijn inderdaad met de laatste software versie  6.xxx.y wel al enkele problemen gemeld.

Hopelijk kan morgen een PX moderator morgen je meer info geven en mss ga je de decoder eens moeten resetten!

Mijn ouders hebben hetzelfde probleem,

is hier ondertussen al een oplossing voor?

Op de resetknop drukken helpt ook niet.

Reageer