Skip to main content

Ik heb een heel oud pack waarvoor ik tot februari 2024 €77.53 betaalde.

Sinds maart is dit opgeslagen naar €88.53.

Verschil van €11euro

Onder afrekening staat ook voor de 1ste maal:

Utrusting voor TV box  (zonder prijs)

Ook helemaal onderaan voetnoot van Proximus:Regularisatie van facturatie van de huur van TV box.

Ik heb destijds (2014) mijn decoder V5 aangekocht en ben in het bezit van de factuur.

Nu is deze prijsverhoging (€11) net gelijk aan de prijs te betalen voor de huur van een decoder.

Mijn vraag: Waar komt deze prijsverhoging vandaan?

 

 

Als je de factuur als bewijs hebt dat je die bij PX gekocht hebt zal je deze 11€ niet moeten betalen,

dus gewoon afwachten tot een PX moderator hier op je bericht reageert.


@Christian_0145 negatieve aanrekening 7493156962 werd opgemaakt en onze achterliggende dienst volgt dit verder op. Groetjes, Heidi


Dank U Heidi

Ik schreef u omdat 1) De factuur van maart werd geregulariseerd.

                                   2) Ik had vorige maand reeds de factuur opgestuurd naar de bevoegde dienst.

                                   3) Op de factuur van april stond de €11 weer vermeld.

 

Dank U voor de  snelle opvolging,

Christian               


@Christian_0145 Ik heb klachtendossier 54416076 opgemaakt.De dossierbeheerder gaat het onderzoeken en u nadien hierover zelf terug contacteren.Groetjes,Joel


Geachte,

Op factuur mei weer €11 teveel aangerekend.

Mijn decoder heb ik destijds aangekocht.

Heb facturen reeds 2x doorgestuurd.

Heb reeds schriftelijk en telefonisch bevestiging gekregen dat dit op de factuur in orde zou komen maar is dus nog niet gebeurd.

Ik vraag U dan ook om dit voor de maand mei met een creditnota weer in orde te brengen.

Met vriendelijke groeten,

Christian 

 


@Christian_0145  Ik heb je dossier opnieuw geopend. ment neemt contact op.


Reageer