Skip to main content

Ik heb een tariefplan lopen bij Proximus. Hierbij heb ik dataphone van 3,5 Gb. Mijn vraag is kan ik de dataphone optie verminderen door bv dataphone 0 of dataphone S te nemen zonder dat ik mijn smartphone onmiddellijk moet afbetalen?

In afwachting van een reactie van een PX moderator zal dit niet zomaar kosteloos kunnen volgens mij (als het al enigszins mogelijk is) want de korting op het toestel is bij XXL al groter!

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder informatie geven, als ze de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Je bent me voor, Martin 😄
Ik denk ook dat het niet zomaar mogelijk is om naar een lager (goedkoper) data abonnement over te gaan.
 


@Hendrickx.aurelie 

zie  de voorbije antwoorden.

De dataoptie is gebonden aan de afbetaling van je toestel en kan niet zomaar gewijzigd worden.

Een abonnement staat er los van.

Om het in detail voor jou te kunnen nakijken, vul je je profielgegevens aan?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Groetjes

Tina


Reageer