Skip to main content

2 weken geleden een technieker hier geweest voor het internet probleem te vinden, probleem was kabel in de grond kapot en 2 weken dus vandaag de 10de zou iemand dat komen maken niemand is gekomen niemand heeft iets laten weten en ik zit nog steeds zonder tegoei internet maar er word wel verwacht dat ik weer de volle pot ga betalen.

dan nog het feit dat ik steeds maar elke keer weer opnieuw moet bellen of met de chat en diezelfde kanker vragen komen wat is uw nummer naam adres.

julie zijn nalatig met julie tering slechte service ik kan nu langer zonder internet zitten omdat julie de boel niet tegoei regelen kut provider.

@Rennee 

Omdat de PX moderatoren zouden kunnen natrekken wat de stand van zaken is en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Martin 

kerel lees je niet tegoei? kan ik weer alles gaan invullen en zal dan ook weer hetzelfde te horen krijgen.

HET FEIT IS DAT JULIE DE ZAKEN ZELF NIET GOED REGELEN EN DE KLANT NIET OP DE HOOGTE HOUDEN

2 WEKEN ZONDER INTERNET EN DAN NOG NIKS LATEN HOREN HOE EN WAT IK KAN WEER LANGER WACHTEN TOTDAT HET GEFIXT  IS

@Rennee,

Ik heb het inderdaad goed gelezen en vreesde eigenlijk al een beetje dat dit antwoord zou eventueel volgen, maar ik doe dit (ben niet van PX zelf) omdat de PX moderatoren dit mij vroeger gevraagd hebben, omdat zij dan vlotter u zouden kunnen verder helpen. 

Enfin, we zullen afwachten dan hoe de PX moderatoren u kunnen verder helpen als ze maandag hier terug op het forum langskomen.

@Martin 

ah oke als u niks te maken heeft met PX dan men excuses ik heb de mensen ook al aan de telefoon laten weten wat ik denk hoor vat het aub niet persoonlijk op het is gewon de situatie opzich,

ik betaal maadelijks voor zoiets als dit te gebeuren vind ik niet kunnen.

niets slecht naar u bedoelt mijn excuses

@Rennee 
Geen probleem hoor, hopelijk kunnen de PX moderatoren u maandag uiteindelijk verder helpen.

Nog een fijn weekend verder,

Martin

@Martin 

ja dat hoop ik ook 

u ook een fijn weekend

Reageer