Skip to main content

heractivatie die

  • May 10, 2024
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Beste, meer dan 12u na de betaling van een gemiste factuur zijn onze diensten nog steeds niet geheractiveerd… kan er iemand ons hiermee verder helpen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • May 10, 2024

@Snijers 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst om bv iets meer te verduidelijken.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

PS; je kan ook altijd bellen naar gratis nummer v/d helpdesk 080022800


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • May 13, 2024

Dag @Snijers ik lees in een andere post dat het intussen is opgelost!