Skip to main content

Beste,

 

ONE TELECOM is geen oprechte partner van Proximus. De dame Govers Sanne, reageert zelfs niet meer op mijn vraag tot  rechtzetting.

Zij gebruikten de gegevens die voor hun goed uitkomen.

Ik heb uitdrukkelijk gevraagd de gegevens van de zaak te gebruiken niet deze van de prive.

Gevolg ik heb voor de 2de keer op rij een foutief  factuur ontvangen.

Ik hoop dat er iemand bij PROXIMUS dit recht kan zetten.

Ik begrijp je niet helemaal, het zal waarschijnlijk duidelijker zijn voor de Proximus moderatoren.
Maar willen zij je verzoek behandelen hebben ze wel de juiste informatie nodig wanneer ze hier de draad oppikken. Vul daarvoor je forum.profiel aan :

Hier: ForumProfiel
Doe dit terwijl je ingelogd bent
In het veld "Ticket" kun je de specifieke info vermeldenDe privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Vergeet niet onderaan op "sla wijzigingen op" te klikken!!. 

En meld het ook even zodra dit gebeurd is.


Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of om het één en ander nog te verduidelijken.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Haagen ivan 

Kan je via ticket in je forum profiel meer uitleg geven aub?  de nodige profielgegevens invullen?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Groeten

Tina


Reageer