Wanneer ik naar tv wil kijken via pickx op smartphone krijg ik bijgaande melding.
Hoe los ik dit op aub
Wanneer ik naar tv wil kijken via pickx op smartphone krijg ik bijgaande melding.
Hoe los ik dit op aub
Staat je locatie op?
werkt dit niet via het draadloos netwerk en ook niet via het mobiel netwerk?
Werkt het dan ook nog niet via http://pickx.be
PS:
Indien dit nog niet gebeurd is noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens in zodat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Forumprofiel is reeds in orde.
Locatie staat aan volgens mij.
Nog wat veranderingen geprobeerd maar werkt nog niet.
Vandaag weer hetzelfde probleem . Momenteel is dit alleen via de pickx App. Als ik het via internet doe, lukt het na een paar keer wel.
Staat “TV aanbieder” ook uit in de instellingen van de pickx app
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.