Beste,
Ik heb gisteren avond de factuur van oktober 2022 betaald (door een vergetelheid van mezelf over het hoofd gezien), ik heb nu ook de brieven geactiveerd van de post ipv emails te ontvangen hierover.
deze ochtend om 9:30 werden mijn digitale tv & internet stop gezet of op minimum gezet.
deze middag om 2u30 naar proximus boekhouding gebeld en ze hebben mijn betaling ontvangen. Ik zou tegen deze avond normaal terug digitale tv & internet moeten krijgen omdat alles inorde nu was.
omstreeks 18:00 nog steeds niets, terug gebeld en doorverbonden met de facturatie dienst, zei vertelden mij dat ze dit manueel allemaal kunnen heractiveren direct (geen 4u wachttijd nodig) maar er is blijkbaar een storing bij verschillende klanten om de diensten te heractiveren en dat het niet hun fout is maar ondertussen is het nu 19:39 en nog steeds niks.
Luister, wij komen van Telenet (NIKS VAN PROBLEMEN!) en hebben Proximus de kans gegeven maar nu blijkt dat dit een vergissing was, als mij diensten niet worden geactiveerd tegen de nacht valt stappen wij morgen vroeg over terug naar Telenet. Dit is absurd hoe men liegt via de telefoon, hoorde telkens een ander verhaaltje waarom het langer ging duren ondanks de boekhouding + facturatie dienst zei dat mijn betaling voor oktober inorde was & binnen gekomen was. Heel mijn familie zit bij Proximus al meer dan 20 jaar, nog nooit.. ik herhaal, nog nooit hebben ze deze zever meegemaakt..
Met vriendelijke groet, Jonas.