Skip to main content

Na nu toch wel al heel wat maanden TV kijken via de Proximus Pickx App moet ik vaststellen dat ik helemaal niet tevreden ben. ook na talloze contacten met een medewerker is het probleem niet opgelost.

We hebben eind vorig jaar een Apple TV gekocht omdat dit “de nieuwe manier van TV kijken” is. Sindsdien niets anders dan frustraties:

  • tijdens het kijken van een film of serie blijft het beeld constant haperen. Op een kwartier tijd staat het beeld minstens een paar keer voor een seconde stil. Hoe meer actie er plaatsvindt, hoe meer dit lijkt voor te komen
  • De app sluit soms zomaar af, zonder enige aankondiging of actie, gewoon in het midden van het TV-kijken
  • De app laadt niet. Vanmorgen bleef het constant op “laden” staan, zowel bij Live TV-kijken als bij de TV-gids of andere onderdelen.

 

Herstarten werkt niet, opnieuw installeren probeerden we ook al. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Gelukkig bestaat er nog Netflix, dat is tenminste wel betrouwbaar. Ik ben er sterk over aan het twijfelen om het kijken van TV via Proximus op te zeggen, het levert enkel nog frustraties op en sinds het begin dat we de problemen hebben aangegeven, is er nog niets veranderd. 

Heb hetzelfde voor gehad via de apple tv. 

Niet dat de android decoder perfect is ze maar wel beter dan die apple tv. 

Ik heb mijne verkocht vanwege de problemen en ze gaan dat niet oplossen ze. Ik moest vaak de boel resetten, was het beu. 


Ik vind het gewoon gek dat er enkel problemen zijn met de Pickx App en dat er gewoon niets aan wordt gedaan. Ook de medewerkers aan de telefoon bij Proximus lijken het probleem zwaar te onderschatten of niet op de hoogte te zijn.

TV kijken via VTMGO/Vrt Max  en dergelijke apps of op Netflix streamen geeft geen enkel probleem. Ze zouden beter daar eens op leerschool gaan.

Ik hou van de Apple Producten en ik vind de Apple TV zo gebruiksvriendelijk, ook voor het bekijken van films en zo. Ik zou het jammer vinden moest ik hiervoor mijn Apple TV moeten wegdoen … en al zeker omdat ze dit bij Proximus zelf promoten! 

Er is precies een nieuwe versie van de Pickx App in ontwikkeling, wie weet gebeurt er nog een mirakel … 


Ik vind het gewoon gek dat er enkel problemen zijn met de Pickx App en dat er gewoon niets aan wordt gedaan. Ook de medewerkers aan de telefoon bij Proximus lijken het probleem zwaar te onderschatten of niet op de hoogte te zijn.

TV kijken via VTMGO/Vrt Max  en dergelijke apps of op Netflix streamen geeft geen enkel probleem. Ze zouden beter daar eens op leerschool gaan.

Ik hou van de Apple Producten en ik vind de Apple TV zo gebruiksvriendelijk, ook voor het bekijken van films en zo. Ik zou het jammer vinden moest ik hiervoor mijn Apple TV moeten wegdoen … en al zeker omdat ze dit bij Proximus zelf promoten! 

Er is precies een nieuwe versie van de Pickx App in ontwikkeling, wie weet gebeurt er nog een mirakel … 

Klopt, op de apple tv had ik ook vooral problemen met de pickx app. Haperingen altijd tijdens het tv kijken of ik moest weer eens gaan inloggen of de app starte niet enz… ben van alles tegen gekomen. 

Ze gaan het niet oplossen ze, als je weet dat het bij mij al een jaar ong geleden is tja…. en nog steeds niet gefixt?


Reageer