Na nu toch wel al heel wat maanden TV kijken via de Proximus Pickx App moet ik vaststellen dat ik helemaal niet tevreden ben. ook na talloze contacten met een medewerker is het probleem niet opgelost.
We hebben eind vorig jaar een Apple TV gekocht omdat dit “de nieuwe manier van TV kijken” is. Sindsdien niets anders dan frustraties:
- tijdens het kijken van een film of serie blijft het beeld constant haperen. Op een kwartier tijd staat het beeld minstens een paar keer voor een seconde stil. Hoe meer actie er plaatsvindt, hoe meer dit lijkt voor te komen
- De app sluit soms zomaar af, zonder enige aankondiging of actie, gewoon in het midden van het TV-kijken
- De app laadt niet. Vanmorgen bleef het constant op “laden” staan, zowel bij Live TV-kijken als bij de TV-gids of andere onderdelen.
Herstarten werkt niet, opnieuw installeren probeerden we ook al. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Gelukkig bestaat er nog Netflix, dat is tenminste wel betrouwbaar. Ik ben er sterk over aan het twijfelen om het kijken van TV via Proximus op te zeggen, het levert enkel nog frustraties op en sinds het begin dat we de problemen hebben aangegeven, is er nog niets veranderd.