Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Hey, ik zou de volgende ports willen openzetten zodat ik via Chiaki4Deck de PS5 kan laten streamen op de Steam Deck, nu, dit lijkt me niet te lukken met mijn Internet Box+ in MyProximus..is er een reden waarom Proximus het niet toe laat om deze ports te gebruiken? En ben ik dan beter af om een eigen router te kopen als ik dit wil doen? 9295 TCP 9296 UDP 9297 UDP 9302 UDP
Pickx tv met 2 V7 boxen. Heeft 10 maanden goed gewerkt, nu iedere avond blokjes. Internetsnelheid 58 mb/s. Voor 20h NOOIT problemen. Tijdens de dag al meermaals 5 streams tegelijk laten lopen (2 x V7 box + laptop + tablet + mediaspeler) geen enkel probleem. s’Avonds alleen de 2 V7 boxen. Al uren gechat met Proximus. Tientallen keren alles gereset en getest. Technieker is al langs geweest. Ondertussen al de derde nieuwe modem. Alles zonder resultaat. Ben aan een logboek begonnen. Problemen lijken vooral voor te komen bij druk bekeken programma’s. Domme vraag, kan het zoiets zijn dat de Proximus servers dan “verzuipen”. Ten einde raad.
Goede morgenIn het centrum van Aalst 9300 heb ik aan onze mobile site een zeer zwak signaal53AAL De Ridderstraat 43 Aalst.Is er een probleem hier GroetjesMarc
Reeds deze middag om 13u51 werd mijn achterstallige factuur betaald en werd er mij verteld dat mijn ingeperkte diensten na 4 uur terug geactiveerd zouden worden. Nu zijn we ondertussen 5u later en kan ik nog steeds geen gebruik maken van mijn telefoonabonnement. Op de klantendienst informeerden ze mij dat een ticket is aangemaakt en de diensten reeds geactiveerd zouden zijn, maar dit is niet waar. Absurd om 30€ heractivatie kosten aan te rekenen bij de volgende factuur als de diensten niet eens werken wanneer het zogezegd terug zou moeten werken.. Klantennummer: 2824****
Wij zijn overgestapt van Telenet naar Proximus, bij de installatie van onze internet Box was er geen muurbeugel voorzien. Onze internet Box staat nu op een kartonnen doos … vervelend en gevaarlijk. Hoe kunnen we alsnog een muurbeugel aanvragen/bekomen?
Beste, al lange tijd opent enjoy deals niet meer kan dit nagekeken worden? Met vriendelijke groeten
Begin deze week zijn ze begonnen mijn straat open te breken voor fiber. Maar dit zijn enkel lege wachtbuizen die ze plaatsen heb ik in een reststukje gezien. Wanneer plaatsen ze dan de effectieve fiberkabel? Want volgens de aannemer zou deze bij ons op de gevel komen en niet onder de grond.
Hallo, Is er een mogelijk om uitstel van betaling te krijgen voor factuur 7430958***? Indien mogelijk 2 weken na.de vervaldatum. Mvg
Ik heb problemen met bepaalde toetsen die niet goed werken van mijn afstandsbediening decoder V4, rechts boven staat nog Belgacom.Mijn vraag, kan ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen en hoe gaat dit in zijn werk. Ter info ik huur de decoder V4Graag antwoord Met vriendelijke groetenAntoon
Beste, Wegens een fout van iemand bij Proximus op de klantendienst werd zaterdag mijn mobiel nummer geblokkeerd. De persoon van de klantendienst heeft mijn account verwisseld met het account van iemand met dezelfde naam en heeft mijn mobiel nummer foutief verwijderd.Ik kan dus niet meer bellen en na 5 (!!!!) uren contact gehad te hebben met verschillende personen vandaag, blijkt de enige optie om een nieuw nummer te nemen met een nieuw abonnement. Gezien dat de fout volledig bij jullie ligt, wil ik een oplossing om mijn oude nummer te behouden. Deze blijft 6 maanden behouden, dus technisch is het absoluut mogelijk om dit opnieuw te activeren!!
Ik zie hier veel topics over getrouwheidskorting.Kan Px die niet automatisch geven? Ik zie mijn korting nergens en dat na meer dan 20 jaar klant.
Pickx.be is mijn homescreen waarmee chrome opstart. Al een tijdje wordt pickx.be geblokkeerd door Avast wegens URL: phishing. Gisteren kon ik nog starten door terug te gaan. Vandaag is de blokkering permanent...Hoe komt dit?
Beste,Om onze Watchguard firewall correct in te stellen hebben we de FQDN of het IP-adres van de SIP-server nodig waarmee je VoWiFi-communicatie tot stand brengt. Waar kunnen we deze terugvinden of wat is deze. Alvast bedankt.
Om toegang te krijgen tot de slimme diensten van je vaste lijn, bel naar Phone Manager:met je vast toestel: 1987 (gratis) met een ander toestel: 0800 1 1987 (gratis) vanuit het buitenland: +32 70 21 1987 (internationaal tarief)Bel je met een ander vast toestel? Geef dan je telefoonnummer (zonder internationale toegangscode) in gevolgd door je Phone Manager-code. Ken je die niet? We helpen jou de Phone Manager-code terug te vinden .Opgelet: Stel je de Phone Manager-code voor de eerste keer in? Bel vanaf je vaste lijn naar 1920 (gratis) om je vaste lijnnummer te valideren en de code in te stellen. Dit is ook nodig om de diensten vanaf een ander toestel te kunnen beheren.Volg daarna de instructies. Sommige diensten die u op uw vaste lijn hebt geactiveerd, zijn betaalde opties. Wanneer u de oproepdoorschakeling activeert, betaalt u een vergoeding per doorgeschakelde oproep. Afhankelijk van wat u hebt ingeschakeld, heeft u de verschillende opties : Oproepdoorschakeling Onvoorwaardelijke o
Schakel oproepen door van uw mobiele of vaste lijn Schakel oproepen van uw mobiele of vaste lijn door naar een ander nummer via oproepdoorschakeling.
Haal alles uit je Pickx-tv abonnement. Hoe de tv gids gebruiken, programma’s opnemen of herbekijken (Replay), programma’s zoeken per gernre en nog zo veel meer.Welke TV Box tv-heb je?Gebruikshandleiding TV op je computer TV op je gsm, tabletGebruikshandleiding TV op je computer TV op je gsm, tablet
Hallo, sinds een tijdje kan ik niet meer inloggen bij marktplaats.nl en tweedehands.beZij sturen een code naar mijn gsmnr dat ik zou moeten op de site ingeven als controle maar die code komt geen enkele keer aan.Zij vragen mij om mijn operator (Proximus) te laten checken of volgende nrs niet zijn geblokkeerd:+447781470659+6285857491547+36303444223+47566602493+36208100254+320335320002Ik vind het een rare lijst want er zit geen normaal nr uit NL of B tussen, dat met +32 is toch te lang ?Zelf heb ik nog nooit een telefoonnr geblokkeerd.Maar kan het dat Proximus dat wél doet, zonder dat ik dat weet ?En hoe kan ik weten of dat het geval is ?En indien dat zo is, hoe kan ik het dan deblokkeren ?Groetjes, Marc
Hallo,Wekelijks krijg ik een rekening van 4,99 euro onder de naam van Help: 024258252-adult VOD-XO26T Ik heb mij hiervoor nooit ingeschreven, en ik zou dit graag opgelost hebben. mvgSenne
7 maanden gelen lid geworden. Vanaf dag 1 hapert Pickx (beeld stopt 2-3 sec. geluid loopt verder). Veel telefoon gekregen met de stomste oplossingen: trek het stopcontact uit, reset alles, enz… Werkt gewoon niet.oplichterij noem ik dit. Iets verkopen dat niet perfect werkt en het enige dat ze tot hier toe gedaan hebben is de prijs opgeslagen.Wil vandaag nog een echte oplossing anders staat morgen FB vol, brieven naar testaankoop, ombudsman en minister van telecommunicatie.jullie moesten u schamen! u weze gewaarschuwd
Geachte Dit is louter informatief.Binnenkort begin ik als zelfstandige en wil dan mijn huidige pakketten overzetten naar zakelijk omwille van dat mijn zaak gevestigd is op het gelijksvloer van mijn huis. Hoe pak ik dit aan en hoe kan je zien welke pakketten er aangeboden worden?
Beste, Donderdag heb ik gebeld naar het 080090790 nummer om een schadeclaim door te geven, toen heb ik uitgelegd dat mijn GSM uit m’n broekzak in het riool is gevallen - wat voor mij gezien is als “accidenteel verlies”. De mevrouw aan de telefoon was zeer onvriendelijk en heeft mij meteen laten weten dat dit niet gedekt word, “dit staat zo in het contract” vertelde ze me. Natuurlijk was ik woedend, ik ben de dag erna direct naar de proximus shop geweest om mijn verzekering te annuleren. Pas daarna ben ik eigenlijk het contract gaan bekijken (die via hun site te bekijken en downloaden is). Waarbij blijkt dat accidenteel verlies wél gedekt word! (zie foto) Er werd mij ook verteld dat ik langs moest gaan bij de politie om een proces verbaal op te laten stellen; maar ook dit staat niet zo in het contract (onder 7. schadeprocedure word alleen diefstal met braak, agressie en zakkenrollen vermeld. Ik heb vandaag al verschillende keren proberen te bellen maar eens ik door het keuzemenu heen be
Sedert een aantal maanden kan ik de digitale krant niet meer lezen via de HLN-app.Ik heb reeds een mail gestuurd naar HLN, maar krijg geen antwoord.Graag terug activering hiervoor, aangezien dit in mijn pack zit.
Hallo, Kan proximus eens kijken waarom epress hln al weken niet meer werkt? Vriendelijke groeten, Jeroen
Ik krijg al lange tijd de melding, je kan geen nieuwe aanpassingen doorvoeren zolang je vorige aanvraag nog niet verwerkt is. Ik wil pickx sports stopzetten alsook pickx+ welke voor een proefperiode werd geactiveerd maar nu helemaal niet meer kan terugvinden tussen de opties. Eerder contact gehad via klachtenformulier ivm wifi booster welke bij installatie ongevraagd werd geïnstalleerd. Deze wordt sinds enkele maanden aangerekend, terwijl deze gratis zou zijn volgens de toenmalige installateur. De woorden dat ik deze kan stopzetten vind ik niet voldoende. Er worden onterechte kosten in rekening gebracht voor een ongevraagde WiFi booster. Ik wil voorstellen deze kost terug te betalen en de booster gratis te maken. Of een installateur aan huis te sturen voor de installatie zonder wifi booster te vervolledigen. Uiteraard op kost van proximus. Dit zou maar een kleine moeite mogen zijn na alle problemen welke we ervaren met de decoder, de kijkervaring met synchronisatie beeld en geluid en o
Recent mijn oude TV decoder moeten vervangen. In de plaats kreeg ik een Android TV decoder (v7°. Bij de installatie werkt alles prima maar gezien er geen aansluitmogelijkheden meer zijn om via een kabel mijn versterker aan te sluiten schakelde ik de verbinding in via bluetooth. Gevolg: haperend geluid bij TV kijken, geen klank bij beluisteren digitale radiozenders, synch beeld en geluid loopt verkeerd, kan een een gehuurde film niet meer afspelen, …Als ik de bluetooth-verbinding verwijder dan loopt alles weer goed.Andere bluetoothverbindingen naar mijn versterker verlopen uitstekend (GSM, laptop, tablet,...).Ik vermoed dat de androidsoftware op de decoder niet up te date is.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.