Publiek IP-adres nodig op sim-kaart (4g)

  • 19 April 2024
  • 10 reacties
  • 137 Bekeken

Hallo

Zou het mogelijk zijn om op een van onze simkaarten een Publiek IP-adres te verkrijgen? Ik heb dit nodig om met een 4g-modem aan de aangesloten camera’s te kunnen via het internet.

Heb mij laten vertellen dat dit via een medewerker hier op de forums moet gebeuren. 

Ik heb al een nieuwe simkaart opgestuurd gekregen die in mijn abonnement zit, zou enkel nog een publiek AP-adres moeten bekomen.

Alvast dank  voor een reactie. 

 

(indien nodig geef ik nog het SN van de SIM door).

 

mvg

 

S


10 reacties

@Jacobs Stijn 

Omdat de PX forummedewerkers dit voor zouden kunnen in orde brengen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Heb SN in Ticket veldje gezet.

Reputatie 6
Badge +2

Zou het mogelijk zijn om op een van onze simkaarten een Publiek IP-adres te verkrijgen? I

Indien nodig geef ik nog het SN van de SIM door

 

Geef vooral je klantnummer en het GSM nummer waarvoor je CGNAT wilt laten uitschakelen.

staan beiden in profiel :)

.

Hallo

 

Zou dit al eens bekeken geweest zijn door een aardige medewerker? Zou deze graag asap gaan installeren :)

Reputatie 7
Badge +3

@Jacobs Stijn 

omwille van veiligheid mogen we deze aanpassing niet doen via het Forum.

Heb je hiervoor telefonisch al contact opgenomen via 080022800 -optie 4- in het menu?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +4

Ik vraag mij dan wel af waarom zulks op het Fr-forum wel kan (via het forum) bv.

Désactivation CGN | Proximus Forum

@Jacobs Stijn

omwille van veiligheid mogen we deze aanpassing niet doen via het Forum.

Heb je hiervoor telefonisch al contact opgenomen via 080022800 -optie 4- in het menu?

 

Geert

 

Dag Geert

Tenzij dit veranderd is lees ik toch enkele gevallen waar dit via de forums gebeurd? 

(2 maand geleden)

 

Voor mijn specifieke vraag zit er nu niet echt een optie tussen en als ik dan uiteindelijk bij iemand van de technische raak, vallen ze uit de lucht of weten ze niet waarover het gaat. Nu nogmaals geprobeerd , ze gaan mij “terug bellen”.

Ben benieuwd...

S

Reputatie 7
Badge +3

@Jacobs Stijn

omwille van veiligheid mogen we deze aanpassing niet doen via het Forum.

Heb je hiervoor telefonisch al contact opgenomen via 080022800 -optie 4- in het menu?

 

Geert

 

Dag Geert

Tenzij dit veranderd is lees ik toch enkele gevallen waar dit via de forums gebeurd? 

(2 maand geleden)

 

Voor mijn specifieke vraag zit er nu niet echt een optie tussen en als ik dan uiteindelijk bij iemand van de technische raak, vallen ze uit de lucht of weten ze niet waarover het gaat. Nu nogmaals geprobeerd , ze gaan mij “terug bellen”.

Ben benieuwd...

S

 

De procedures betreffende ondersteuning op mobiele producten via sociale platformen (zoals het forum of chat) zijn verstrengt.

Ik overleg met collega’s of we in dit geval alsnog ondersteuning mogen geven.

 

Alvast bedankt voor het begrip 

Geert

Reageer