@Jacobs Stijn
Omdat de PX forummedewerkers dit voor zouden kunnen in orde brengen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Heb SN in Ticket veldje gezet.
Zou het mogelijk zijn om op een van onze simkaarten een Publiek IP-adres te verkrijgen? I
Indien nodig geef ik nog het SN van de SIM door
Geef vooral je klantnummer en het GSM nummer waarvoor je CGNAT wilt laten uitschakelen.
staan beiden in profiel :)
Hallo
Zou dit al eens bekeken geweest zijn door een aardige medewerker? Zou deze graag asap gaan installeren :)
@Jacobs Stijn
omwille van veiligheid mogen we deze aanpassing niet doen via het Forum.
Heb je hiervoor telefonisch al contact opgenomen via 080022800 -optie 4- in het menu?
Geert
Ik vraag mij dan wel af waarom zulks op het Fr-forum wel kan (via het forum) bv.
Désactivation CGN | Proximus Forum
@Jacobs Stijn
omwille van veiligheid mogen we deze aanpassing niet doen via het Forum.
Heb je hiervoor telefonisch al contact opgenomen via 080022800 -optie 4- in het menu?
Geert
Dag Geert
Tenzij dit veranderd is lees ik toch enkele gevallen waar dit via de forums gebeurd?
(2 maand geleden)
Voor mijn specifieke vraag zit er nu niet echt een optie tussen en als ik dan uiteindelijk bij iemand van de technische raak, vallen ze uit de lucht of weten ze niet waarover het gaat. Nu nogmaals geprobeerd , ze gaan mij “terug bellen”.
Ben benieuwd...
S
@Jacobs Stijn
omwille van veiligheid mogen we deze aanpassing niet doen via het Forum.
Heb je hiervoor telefonisch al contact opgenomen via 080022800 -optie 4- in het menu?
Geert
Dag Geert
Tenzij dit veranderd is lees ik toch enkele gevallen waar dit via de forums gebeurd?
(2 maand geleden)
Voor mijn specifieke vraag zit er nu niet echt een optie tussen en als ik dan uiteindelijk bij iemand van de technische raak, vallen ze uit de lucht of weten ze niet waarover het gaat. Nu nogmaals geprobeerd , ze gaan mij “terug bellen”.
Ben benieuwd...
S
De procedures betreffende ondersteuning op mobiele producten via sociale platformen (zoals het forum of chat) zijn verstrengd.
Ik overleg met collega’s of we in dit geval alsnog ondersteuning mogen geven.
Alvast bedankt voor het begrip
Geert
Dag Geert
Ik versta dat dit verstrengd is, maar zelfs bij telefonisch contact komt het niet in orde.
Is het mogelijk dat dit aan ons dossier wordt gehangen?
De collega’s die ik telefonisch hoor beloven mij telkens terug te bellen maar we zijn nu 3 dagen verder (wel met een feestdag tussen) maar heb nog niemand gehoord.
Als ik zelf terug bel moet ik volledig verhaal herdoen want niemand daar weet van de vorige calls.
Als u mij het niet kan, geen probleem, maar zou graag door iemand gecontacteerd willen worden die dan wel kan helpen ;)
Zal mijn profiel aanpassen met m’n tel-nr waar ze me eventueel kunnen bereiken
S
@Jacobs Stijn Binnen max 48u gaat Publiek IP-adres geactiveerd zijn.Order is R000000110000TIF6T.Groetjes,Joel
@Jacobs Stijn Binnen max 48u gaat Publiek IP-adres geactiveerd zijn.Order is R000000110000TIF6T.Groetjes,Joel
Dag Joel
Denk niet dat dit al in orde is. Kan dit nog eens bekeken worden aub?
(Als ik een Tracert doe naar het adres blijf ik stuiteren tussen adressen wat wijst op CGNat.)
Thanks
S
@Jacobs Stijn
Al eens de GSM volledig uitgezet?
@Jacobs Stijn Het staat hier wel actief. Werkt het ondertussen ?
@Jacobs Stijn Het staat hier wel actief. Werkt het ondertussen ?
Beste
Neen, werkt nog niet.
Als ik ze in een 4G router stop blijf ik 2 verschillende IP adressen zien wat wijst dat ze nog niet juist staat.
Adres die te zien is via whatsmyip.com komt niet overeen met wat we zien op de WAN port.
(2 verschillende adressen)