Vraag

spotify streaming

  • 28 January 2024
  • 53 reacties
  • 2820 Bekeken

Dag allemaal ! 

sinds een paar dagen lukt het niet meer om spotify te streamen ( met geluid ) naar de decoder ( vroeger ging het probleemloos , 

alles al geprobeerd ( opnieuw downloaden op decoder en gsm , ) ook als ik rechtstreeks spotify open doe op de decoder is er geen geluid bij  ..  , als ik de decoder reset door de stroom eraf te halen lukt het weer eventjes wel zoals het moet .. .

wat zou ik nog kunnen proberen ? of ligt het probleem aan de decoder zelf 

 

alvast bedankt 


This topic has been closed for comments

53 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Patrick van den Bemt Deze kleine patch zal niet gebeuren omdat dit te veel andere problemen zou kunnen veroorzaken. We houden ons aan de normale updates die eerst zo uitgebreid mogelijk getest worden. 

@HadewychT  

beste,

Spotify app zonder geluid is geen cosmetisch probleem: dit maakt de app volstrekt onbruikbaar. 

Wanneer een eindklant in productie de functionaliteit *niet* kan gebruiken, noemt men dat doorgaans een Blocker of Production Down situatie. 
De gepaste prioriteit voor Blockers is onmiddellijk patchen in overeenkomst met SLA, NIET “gewoon mee met het standaard release proces” zoals dat voor Minor/Cosmetic issues gebeurt.
Het is onaanvaardbaar dat Proximus zijn klanten maandenlang in de kou laat staan zonder duidelijkheid/planning, laat staan oplossing. 

Reputatie 1

Inmiddels is de update bij mij uitgevoerd en ik kan bevestigen dat Spotify nu weer geluid geeft. Ten lange leste is het dus toch goed gekomen.