Skip to main content
Vraag

spotify streaming


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

53 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 15 mei 2024

@Patrick van den Bemt Deze kleine patch zal niet gebeuren omdat dit te veel andere problemen zou kunnen veroorzaken. We houden ons aan de normale updates die eerst zo uitgebreid mogelijk getest worden. 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 19 mei 2024

@HadewychT  

beste,

Spotify app zonder geluid is geen cosmetisch probleem: dit maakt de app volstrekt onbruikbaar. 

Wanneer een eindklant in productie de functionaliteit *niet* kan gebruiken, noemt men dat doorgaans een Blocker of Production Down situatie. 
De gepaste prioriteit voor Blockers is onmiddellijk patchen in overeenkomst met SLA, NIET “gewoon mee met het standaard release proces” zoals dat voor Minor/Cosmetic issues gebeurt.
Het is onaanvaardbaar dat Proximus zijn klanten maandenlang in de kou laat staan zonder duidelijkheid/planning, laat staan oplossing. 


Inmiddels is de update bij mij uitgevoerd en ik kan bevestigen dat Spotify nu weer geluid geeft. Ten lange leste is het dus toch goed gekomen.