Skip to main content
Beantwoord

hemel en aarde verzetten om een installatiesatum te krijgen

  • 18 May 2024
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Op 12/4 heb ik contact gehad om fiber te installeren in ons nieuwe appartement dat we op 28/5 gaan betrekken. Er was toen ook afgesproken dat de installatie op 29/5 kon doorgaan, maar dat we hiervan nog een bevestiging gingen krijgen. Maar enigste mail die ik gehad heb is het contractvoorstel.

in myproximus staat de bestelling netjes met status : we zijn je bestelling aan het verwerken.

Tot op heden dus geen afspraak bevestiging.

Al verschillende malen (telefonisch en chat) gevraagd naar een status en telkens een ander verhaal en telkens van het kluitje naar het riet gestuurd. Laatste chat was dat er vandaag 18/5 iemand ging bellen voor de afspraak vast te leggen. Op dit moment van schrijven 21u20, niemand van Proximus gehoord… en dus geen datum van installatie.

Ik dacht dat Telenet erg was qua administratie en klanten tevredenheid. Maar Proximus is precies nog erger… Want echt een prima verwelkoming van een nieuwe klant kan je dit niet noemen.

Maar de ham vraag is nu: hoe geraak ik aan een installatie bevestiging?

Please help

 

5 reacties

Omdat de PX moderatoren dinsdag als ze hier terug langskomen uzouden meer info kunnen geven hieromtrent:
Indien dit nog niet gebeurd is, noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Info is aangevuld

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Krism75 ik laat onze klantendienst contact met je opnemen. Groetjes, Heidi

Dag @Krism75 ik laat onze klantendienst contact met je opnemen. Groetjes, Heidi

Ik ben continue in contact met de klantedienst en telkens krijg ik verschillende verhalen te horen. Zaak is dat ik erop reken dat op 30/5 kan thuiswerken en blijkbaar is een installatie op 29/5 niet mogelijk, terwijl op 12/4 dit wel beloofd is geweest.

Eindelijk een duidelijk antwoord gekregen. De installatie kan niet doorgaan want fiber is nog niet actief op mijn adres 😤.

Maar wel een detail van wijziging sturen waar alles in staat wat ze gaan activeren, maar niet kunnen waarmaken. Hierdoor verlies ik een mooie promo en kost het me ook nogs 50euro om Telenet te laten installeren ...

Reageer