Op 12/4 heb ik contact gehad om fiber te installeren in ons nieuwe appartement dat we op 28/5 gaan betrekken. Er was toen ook afgesproken dat de installatie op 29/5 kon doorgaan, maar dat we hiervan nog een bevestiging gingen krijgen. Maar enigste mail die ik gehad heb is het contractvoorstel.
in myproximus staat de bestelling netjes met status : we zijn je bestelling aan het verwerken.
Tot op heden dus geen afspraak bevestiging.
Al verschillende malen (telefonisch en chat) gevraagd naar een status en telkens een ander verhaal en telkens van het kluitje naar het riet gestuurd. Laatste chat was dat er vandaag 18/5 iemand ging bellen voor de afspraak vast te leggen. Op dit moment van schrijven 21u20, niemand van Proximus gehoord… en dus geen datum van installatie.
Ik dacht dat Telenet erg was qua administratie en klanten tevredenheid. Maar Proximus is precies nog erger… Want echt een prima verwelkoming van een nieuwe klant kan je dit niet noemen.
Maar de ham vraag is nu: hoe geraak ik aan een installatie bevestiging?
Please help