Vraag

Verhuis & Miserie sindsdien

  • 11 December 2023
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

Ik ben al jaren Proximus klant. Ik heb/had internet + TV.

 

25 Augustus: Ik vraag verhuis aan van een oud adres met fiber, naar een nieuw adres met koper. Ingepland voor 21 september.

21 September : Technieker komt niet opdagen

Veel aan de telefoon met support, ze zullen een 4g modem sturen om tijdelijk internet te geven.

28 September : De 4g modem wordt geleverd

Geen nieuwe datum bekend, ik ga langs de winkel, ze maken een ticket aan en de week daarna zou technieker langskomen

5 October: Technieker komt langs, installeert internet. 4G router moest ik bijhouden en met proximus afhandelen.

tussendoor: Ik bel Proximus helpdesk, vraag wat ik met de 4G router moet doen, wordt gezegd dat niemand daar naar zal vragen en dat ik hem weg mag gooien.. 👀 Ik houd de 4g router bij

17 October : Ik ontvang nog steeds factuur voor oude adres, dus ik ga weer langs de winkel. 

Ze maken opnieuw ticket aan om dossier te kunnen afsluiten, mijn verhuis ‘zit vast in het systeem’.

In de winkel zeggen ze dat ik instructies zal ontvangen hoe de 4g router terug te sturen

3 November : Ik krijg bericht dat technieker zal langskomen (?)

Door drukte met eigen werk de afspraak later ingepland

17 November : Technieker komt 2e keer langs, geeft aan in het systeem dat installatie al gedaan is, dus voor niks gekomen. Ik vermeld dat het misschien is omdat ik geen fiber op het nieuwe adres heb. Ik zeg ook dat ik TV wil opzeggen. Hij vult dit aan in het dossier, zegt dat het zo gedeblokkeerd zal geraken.

17 November : Ik krijg melding dat Internet + TV is opgezegd. Ik krijg nu ook melding dat ik de 4g modem moet terugsturen (zonder instructies / barcode), en krijg een barcode om de tv box in te leveren.

25 november (zover ik herinner) : Ik ga langs proximus winkel, ik vraag voor hulp. Ze maken een ticket aan, en zeggen dat ik de 4g router en de tv box daar kan afgeven.

 

Vandaag:

Adres is nog steeds het oude in mijn profiel.

Abonnementstype is nog steeds het oude

Verhuis nog steeds openstaand.

Ik zie een melding dat ik de 4g router (of de tv box? onduidelijk) niet heb teruggestuurd en dat ik in de komende dagen een factuur zal ontvangen met de aanrekening..

 

Kunnen jullie dit aub deftig afronden? Dit is nu al bijna 3 maand aan de gang zonder eind. 

 

Ter herhaling

Oude situatie:

Flex fiber max + tv

 

Nieuwe situatie to-be:

Internet maxi (geen fiber aanwezig)

 

Internet is geconfigureerd en werkt, maar alle administratieve stappen laten afweten op elk niveau. 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@sive78 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile alsook het betrokken adres aanvullen bij Ticket.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@Joel M Bedankt, aangevuld.

Reputatie 7
Badge +3

@sive78

bedankt om aan te vullen

Ik heb alle info doorgestuurd naar coach met vraag voor een collega om dit eindelijk op te lossen.

k heb nog praktische vraag: werken je producten op het nieuwe adres of niet?

je wil alleen internet behouden?

.

Excuses voor de vertragingen.

Groeten

Tina

@tina.b Op het nieuwe adres werkt internet, en ik wens enkel internet te behouden.

TVBOX is al teruggegeven.

Reageer