Skip to main content

zoals elk jaar in de periode februari/maart langsgeweest in het Proximus punt te N.om de trouwe klantenkorting van € 5 op mijn pack opnieuw voor 1 jaar te activeren. ,een beetje raar dat de klant dat telkens  weer opnieuw zelf moet doen na + - 40 jaar “trouwe” klant ze zijn.. ,maar bon;…reactie van de loketbediende : helaas meneer;.. u moet zelf telefonisch contact opnemen met de klantendienst om dit aan te vragen.. wij kunnen u niet (meer)helpen.. ok, terug naar huis dan maar na 12 km voor niks te hebben afgelegd en een uur te staan wachten in de shop. telefoon genomen.. toets nr…. blabla bla, enz… enz…. enz….. na 30 minuten toch iemand aan de lijn die me wist te vertellen dat dit onmiddellijk in orde zou gebracht worden… oef, opgelost denk men dan..,maar  helaas… de nieuwe factuur (april) blijft halsstarrig bij de nieuwe prijs zonder korting..dan maar weer telefonisch contact opgenomen met hetzelfde ritueel zoals eerder beschreven.. klopt meneer… u heeft gelijk en we gaan dit onmiddellijk rechtzetten maar de huidige factuur is helaas ‘eenmalig” zonder de korting van € 5 en die kunnen we niet meer toekennen;.maar de € 3 op uw Mobile flex S blijft bestaan hoor; daar is niets aan gewijzigd … zo krijgt u in totaal € 8 korting tot volgend jaar april.  ..  ach.. eenmaal € 5 op een “winst” van jaarlijks € 60 op mijn Pack en € 36 (€ 3x 12) op Mobile. daar gaan we nu  niet moeilijk over doen.. ware het niet dat ik tot mijn grote verbazing zonet mijn nieuwe factuur bekijk voor de maand mei.. en ja hoor.. niks korting van € 5 op mijn pack… dank u wel Proximus. .. ----40 jaar !! toch niet min vind ik;.

@RetroR 

Pas dinsdag komen de PX moderatoren hier terug langs om je hierbij verder te helpen.


Dag @RetroR vul je in het klantprofiel jullie gegevens aan voor nazicht? Groetjes, Heidi


Reageer