Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Ik had nog een scarlet.be gratis webmail in gebruik. Het type webmail waarvan men het paswoord niet kon wijzigen. Deze is nu gehackt met alle gevolgen van dien. Mijn 2dehands account werd via deze mail overgenomen en gebruikt voor oplichting. Ik kan zelfs nergens meer inloggen. Wie of hoe kan mijn Scarlet webmail account nu blokkeren en verwijderen?
Bij netflix heb ik op mijn v7 decoder geen 5.1 audio keuze. Hij speelt nochtans wel 5.1 zoals bvb op Discovery.De ruimtelijke audio komt er wel door. Ik heb een 57Mbps download op mijn V7.Wat doe ik verkeerd. Ooit heeft het wel gewerkt.Mvg, Guido
🌟 Proximus vezelrijke mueslireep gelanceerd! In lijn met onze uitrol van glasvezel in heel België, lanceren we onze nieuwe mueslireep die speciaal ontworpen is om u een ultrasnelle Energie Boost te geven.🌾 Think fast, #ThinkPossible! 😉
Beste Op onze tv loopt het beeld en geluid niet synchroon. Het beeld is een seconde voor op het geluid. Kunnen jullie hier iets aan doen.
Is er iemand die met zekerheid kan zeggen dat pickx new app werkt op Apple toestellen?Is er een verband tussen vrijgeven van de nieuwe pickx app en de v7c decoder?
het symbool ‘battery low’ pinkt zeer zwak, terwijl de batterijen pas vervangen zijn. hierdoor werkt deze niet goed op een afstand van meer dan 1m.
Enkele tijd geleden kreeg ik een Internet Box. Aangezien mijn Synology NAS niet langer bereikbaar is, wilde ik de instellingen van deze Box raadplegen. Op MyProximus vond ik dat het IP adres van de Box 192.168.128.1 is. Wanneer ik probeer te verbinden met dit IP adres, krijg ik een foutmelding.
Mijn klantnummer is 6*******9.Op 15 maart 2023 kwam een technicus voor deze klant de glasvezel installeren op het adres 136 Olmstraat 1800 vilvoorde. Toen de installatie klaar was, ontdekte hij dat het tv-abonnement per ongeluk was stopgezet. Diezelfde dag ben ik om 10 uur 's ochtends naar de Proximus-winkel in Vilvoorde gegaan, die me uitlegde dat er een technicus moest terugkomen en dat dit op 20 maart 2024 zou gebeuren en dat ik in ruil daarvoor een korting van 10 euro voor 6 maanden zou krijgen. Ik vroeg hem om van de gelegenheid gebruik te maken om de vezel naar mijn schoonvader****te brengen. Hij bevestigde dat dit op 20 maart 2024 op hetzelfde tijdstip zou gebeuren. Ik heb hiervan een bevestiging ontvangen. Ik ben speciaal thuisgebleven bij mijn vrouw om uw technici niet te missen. Toen ik om 17.00 uur niets zag aankomen, belde ik 0800 22 500. Na heel lang wachten antwoordde een van uw medewerkers dat er niets gepland stond. Door te blijven aandringen, vertelde hij uiteindelijk
Ik kan sinds een paar dagen VRT MAX niet meer casten. Er komt heel even VRT MAX op het scherm maar dan springt hij terug op het gewone programma. Ook via de app op TV is dat zo.Jos
Misschien heb je deze situatie al meegemaakt...Je kunt het wifi-wachtwoord van je B-box of Internet Box niet meer vinden of de toegang is moeilijk…Wist je dat je jouw wifi-inloggegevens gemakkelijker kunt terugvinden op MyProximus? Klik op deze link voor meer informatie over hoe je deze kunt verkrijgen.
Met een Proximus-account kun je jouw producten beheren, je verbruik raadplegen en opties instellen. Een account aanmaken is eenvoudig. Houd je e-mailadres en gsm-nummer bij de hand.Een MyProximus-account aanmaken
Dit Forum is niet echt de ideale plek om snel betalingsfaciliteiten te verkrijgen. Wij hebben dus een oplossing voor u!Het is heel eenvoudig: Open je “Mijn Proximus”-account in de app en klik op ‘Help’ rechtsbovenKlik daarna op ‘Chat met ons’Een collega zal je zo snel mogelijk helpen !
Sinds ik ben overgestapt naar pay&go komen al mijn inkomende gesprekken binnen als zijnde anoniem. Nummerherkenning staat aan. Hoe op te lossen
Mijn dochter en ik hebben beide 10GB aan surfvolume voor onze gsm, voor mij meer dan voldoende, voor mijn dochter deze maand te weinig. Is er een mogelijkheid dat ik een deel van mijn surfvolume kan overzetten naar haar?
Wilt u uw facturen raadplegen en gedetailleerd bekijken? Ook even controleren of ze al betaald zijn? Aan de hand van enkele vragen helpen wij u daarmee : facturen opzoeken en raadplegen
Bestaat er een mobiele formule om een mobiel abbonement te nemen voor 5 personen die voordeliger is? Dit voor ons gezin 2 volwassenen en 3 kinderen.
Op 13 maart een overnameformulier ingediend via mail naar hbs.cessions.nl@proximus.com. Mijn mobiel nummer moest van een ‘Enterprise account’ naar een Pay&Go overgezet worden.Op vrijdag 15 maart belt een medewerker van proximus mij hiervoor en midden het gesprek valt de verbinding weg en ben ik sinds dan niet meer bereikbaar.Na urenlang telefoneren met support en intussen 2 bezoeken aan een proximus store krijg ik te horen dat mijn nummer is gedeactiveerd. Er is een case lopende maar de medewerker verteld mij dat de kans klein is dat ze dit gaan kunnen oplossen… Ik heb mijn nummer intussen ruim 20 jaar en heb talloze accounts en diensten lopende die 2-way verificatie vragen. Dit is een kleine ramp voor mij.Ik krijg overal te horen dat ze er mee bezig zijn maar niemand kan me concreet vertellen hoe dit uberhaupt mogelijk is en hoelang dit nog gaat duren. Ik ben al een week onbereikbaar en heb uit frustratie dit Mobistar account moeten aanmaken omdat ik nog geen klant was met de numm
Ik heb mijn bose hoofdtelefoon verbonden met mijn nieuwe android decoder via bluetooth. Dit werkt echter enkel voor netflix. Bij live Tv en disney+ werkt dit niet.
Dag allemaal,Wij hadden vorige week woensdag plots geen internet en tv verbinding meer. We dachten eerst dat de modem het begeven had, maar na een lijnanalyse en een interventie van een technieker op donderdag leek het probleem moeilijker op te lossen dan gedacht. Blijkbaar was er bij een andere installatie in de centrale een fout gebeurd waardoor onze modem niet meer bereikbaar was. De technieker kon het probleem niet zelf oplossen en vertelde dat er een lasser moest komen. Hij is gisteren langs geweest en heeft na het doormeten van de lijn enkele verbindingen verlegd in de centrale en ons op die manier terug internet bezorgd, waarvoor we hem dankbaar zijn. 😊Ik stel nu vast dat onze internetsnelheid lager is dan voorheen en we terug op een startprofiel van 30/10 zijn gezet. Voordien werden er downloadsnelheden tot +-60 Mbps gehaald. Ik heb ondertussen de modem gereset en naar het nr. voor de automatische lijntest gebeld.Ik ben waarschijnlijk iets te ongeduldig en zou de DLM de tijd m
Pickx app : Huawei P30 gsm : bij horizontaal draaien gsm geen beeld meer, alleen zwart scherm - geen landscape beeld
Ik heb al 7 dagen geen internet en Proximus tv.Er moet blijkbaar een lasser langskomen maar dit kan nog lang duren . Ik heb gevraagd voor een oplossing met 4g . Dit bestaat blijkbaar maar dit mogen of willen ze mij niet aanbieden . Heeft iemand dit ook al voor gehad .
Beste, Ik heb een gezin van 6 leden,meerdere pc, laptop en gsm nu mijn probleem is dat niemand meer online kan gameninternet werkt kan films kijken google youtubeenkel online gamen gaat nietdit is al zeker maanden dat dit probleem zich herhaald Uw computer lijkt correct geconfigureerd te zijn maar het apparaat of de bron (DNS-server) reageert niet. het enige dat het probleem direct oplost is van Bbox te wisselen.dat is het probleem direct weg. maar na een paar dagen komt het terug dan wissel ik terug naar de oude bboxen probleem is wegenz verder…. bbox uit en aan zetten of resetten verhelpt het probleem niet, hij moet meer dan 12u uit staan.zelf na een half uur uit te laten gaat het niet weg het probleem, vandaar dat ik ze om wissel. ik heb ook al geprobeert met de help dienst maar die zeggen altijd het zelfde, we zien geen problemen. mvgnic
Ik heb recent mijn internet box settings aangepast zodat ik de google dns meekrijg via dhcp, voor DNSv4 lukt dit goed ik krijg de correcte dns servers, maar voor DNSv6 krijg ik een foute dns server waardoor alle mijn lookups mislukken. 2001:4860:4860:0000:0000:0000:0000:88882001:4860:4860:0000:0000:0000:0000:8844Deze 2 zou ik moeten krijgen, maar krijg steeds fe80::f605:95fffe76:3990. Rebooten werkt niet
Ik kan mijn voicemails niet beluisteren zonder mijn eigen te personaliseren.Dit wil ik niet , de robotstem is meer dan genoeg. Heb al verschillende nummers geprobeerd maar ik kom steeds uit op de personalisatie. Is dit niet mogelijk? Bij andere providers kan je gewoon je mail beluisteren zonder te moeten personaliseren. Mvg,Soufi
Steeds heeft Familywall in ons pakket gezeten (gratis). Een tijdje terug een update van het programma doorsturen en nu vandaag krijg ik een bericht dat we hiervoor plots moeten gaan betalen, maar...we krijgen 20% korting 😤HALLO PROXIMUS..eerst de paketten met 6,00 euro opslaan en dan nog de gratis apps betalend gaan maken …. waar zijn jullie mee bezig ?? 🤢🤑Ik ben hiermee niet akkoord. Dit is een regelrechte schande!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.