Skip to main content

Sinds februari heb ik een nieuwe modem bij de installatie van de Fiber sinds dien vraag ik voor retour labels om de oude terug te sturen.ondertussen een mail gekregen om oude toestellen terug te sturen,formulier ingevuld maar krijg geen antwoord

graag eens reactie

Sommige van die terugzendmails komen (onterecht) in de spam folder terecht, zeker daar eens kijken.
 

Als er toch geen mail is intvangen - ook niet in de spam folder - zorg ervoor dat de  PX moderatoren de nodige informatie hebben:


Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Dag @Marlsava ik lees: ‘Heb je je oude toestellen nog en wil je ze naar ons terugsturen? De procedure is eenvoudig! Vul gewoon het retourformulier in. Enkele dagen na het indienen van het formulier ontvang je een e-mail met jouw gepersonaliseerde bpost barcode en retourinstructies.’ Heb je deze mail met instructies intussen ontvangen? Groetjes, Heidi


Reageer