Skip to main content

Hallo,

sinds gisterenavond geraak ik niet meer in de instellingen van mijn internet box. 

Het overzicht van mijn produkten werkt nog wel, maar als ik doorklik naar mijn Internet box, dan zie ik bij de wifi staan: “Om technische redenen is er op dit moment geen informatie over je wifi beschikbaar.”

 

Als ik dan doorklik naar ‘Geavanceerde instellingen’

dan zie ik deze fout: “500 Er is een technisch probleem, gelieve support te contacteren.” (volledige fout onderaan)

 

Iemand een oplossing?

Alles via een app of website laten configuren, allemaal goed en wel, maar dan moet het wel atlijd werken … Anders moeten PX maar rechtstreeks toegang geven op de box.

PS. box reeds heropgestart maar lost het niet op.”

 

Details:

/
  {
    "exceptionType": "RejectedExecutionException",
    "code": "TOO_MANY_CONNECTIONS",
    "service": "network-quality",
    "message": "Task java.util.concurrent.FutureTask@66202f3fcNot completed, task = java.util.concurrent.Executors$RunnableAdapter@b60ab47cWrapped task = null]] rejected from java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor@65ef308bnRunning, pool size = 10, active threads = 10, queued tasks = 0, completed tasks = 162063]",
    "uuid": "728fb53e-cba7-4c30-86ad-ed519711fe07"
  },
  {
    "uuid": "728fb53e-cba7-4c30-86ad-ed519711fe07",
    "service": "network-quality",
    "requestPath": "/network-quality/circuit/102824609015/devices",
    "message": "com.pxs.middleware.exceptions.MiddlewareNotAvailableException: TOO_MANY_CONNECTIONS",
    "code": "TOO_MANY_CONNECTIONS",
    "exceptionType": "ServiceUnavailableException",
    "traceId": "9e4cb02e3ba0fd8d",
    "parentSpanId": "e3b2f8f37e6754d2"
  }
]

FYI: heb je in Myproximus app (proximus+ app) via de schud functie dit probleem gemeld.
Als je schudt met je toestel opent er een venster waar je het probleem  kan melden en dit komt dan bij de juiste dienst terecht die het probleem kunnen oplossen. 


FYI: heb je in Myproximus app (proximus+ app) via de schud functie dit probleem gemeld.
Als je schud met je toestel opent er een venster waar je het probleem  kan melden en dit komt dan bij de juiste dienst terecht die het probleem kunnen oplossen. 

neen, want via de website is het net hetzelfde


Reageer