Skip to main content
Vraag

Instellingen Internet box onbeschikbaar in de app en via de site


Hallo,

sinds gisterenavond geraak ik niet meer in de instellingen van mijn internet box. 

Het overzicht van mijn produkten werkt nog wel, maar als ik doorklik naar mijn Internet box, dan zie ik bij de wifi staan: “Om technische redenen is er op dit moment geen informatie over je wifi beschikbaar.”

 

Als ik dan doorklik naar ‘Geavanceerde instellingen’

dan zie ik deze fout: “500 Er is een technisch probleem, gelieve support te contacteren.” (volledige fout onderaan)

 

Iemand een oplossing?

Alles via een app of website laten configuren, allemaal goed en wel, maar dan moet het wel atlijd werken … Anders moeten PX maar rechtstreeks toegang geven op de box.

PS. box reeds heropgestart maar lost het niet op.”

 

Details:

[
  {
    "exceptionType": "RejectedExecutionException",
    "code": "TOO_MANY_CONNECTIONS",
    "service": "network-quality",
    "message": "Task java.util.concurrent.FutureTask@66202f3f[Not completed, task = java.util.concurrent.Executors$RunnableAdapter@b60ab47[Wrapped task = null]] rejected from java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor@65ef308b[Running, pool size = 10, active threads = 10, queued tasks = 0, completed tasks = 162063]",
    "uuid": "728fb53e-cba7-4c30-86ad-ed519711fe07"
  },
  {
    "uuid": "728fb53e-cba7-4c30-86ad-ed519711fe07",
    "service": "network-quality",
    "requestPath": "/network-quality/circuit/102824609015/devices",
    "message": "com.pxs.middleware.exceptions.MiddlewareNotAvailableException: TOO_MANY_CONNECTIONS",
    "code": "TOO_MANY_CONNECTIONS",
    "exceptionType": "ServiceUnavailableException",
    "traceId": "9e4cb02e3ba0fd8d",
    "parentSpanId": "e3b2f8f37e6754d2"
  }
]

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 33949 reacties
  • 19 juni 2024

FYI: heb je in Myproximus app (proximus+ app) via de schud functie dit probleem gemeld.
Als je schudt met je toestel opent er een venster waar je het probleem  kan melden en dit komt dan bij de juiste dienst terecht die het probleem kunnen oplossen. 


  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 19 juni 2024
Martin schreef:

FYI: heb je in Myproximus app (proximus+ app) via de schud functie dit probleem gemeld.
Als je schud met je toestel opent er een venster waar je het probleem  kan melden en dit komt dan bij de juiste dienst terecht die het probleem kunnen oplossen. 

neen, want via de website is het net hetzelfde