Skip to main content
Vraag

bestelling R4WEBSHOP045288925

  • 13 June 2024
  • 9 reacties
  • 180 Bekeken

op 6 juni bestelling gedaan in de webshop, bevestiging ontvangen, op de status staat onderweg, mail ontvangen dat bpost pakje levert , gechat met bpost, deze zeggen het pakje niet ontvangen te hebben, we zijn vandaag 13 juni en nog steeds niets ontvangen; het had er normaal eergisteren moeten zijn en dit heet 24h pro delivery.zou graag willen weten waar en wanneer ik mijn toestel eindelijk ga ontvangen

9 reacties

Opdat de PX moderratoren je kunnen verder helpen hebben ze wel de juiste informatie nodig en vul je best je forum.profiel aan :

Hier: ForumProfiel
Doe dit terwijl je ingelogd bent
In het veld "Ticket" kun je de specifieke info vermeldenDe privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Vergeet niet onderaan op "sla wijzigingen op" te klikken!!. 

En meld het ook even zodra dit gebeurd is.

gedaan

Reputatie 7
Badge +3

@tom schwarz De leveringsdatum door B-post was 12/06/2024.Indien u morgen het pakje nog niet hebt ontvangen dan best contact opnemen met B-post.Indien zij uw pakje niet terugvinden dan mag u ons dat laten weten.Dan kunnen we een klachtendossier openen en de nodige procedures opstarten.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.

 

 

zoals gevraagd, nogmaals contact op genomen met bpost, in bijlage hun antwoord, waar bij zij dus de fout geven aan proximus, ondertussen blijft mijn toestel achterwegen en spoorloos, hier onder hun antwoord en uitleg

 

we hebben van de week nog gepraat, op 6 juni bestelling gedaan in de webshop, bevestiging ontvangen, op de status staat onderweg, mail ontvangen dat bpost pakje levert , gechat met bpost, deze zeggen het pakje niet ontvangen te hebben, we zijn vandaag 13 juni en nog steeds niets ontvangen; het had er normaal eergisteren moeten zijn en dit heet 24h pro delivery.zou graag willen weten waar en wanneer ik mijn toestel eindelijk ga ontvangen

 
Customer - 6/14/2024, 08:07 AM
 
U zei: heb ook met proximus gepraat, deze zeggen dat de levering voorzien was op 12/06, maar nog steeds niet op de status van bpost staat "word voorbereid "
 
U zei:
 

heb ook met proximus gepraat, deze zeggen dat de levering voorzien was op 12/06, maar nog steeds niet op de status van bpost staat "word voorbereid "

 
Customer - 6/14/2024, 08:08 AM
 
Bot C1 zei: Jammer dat je de zending nog steeds niet hebt ontvangen. Nu ik heb het nogmaals voor jou nagekeken en het is nog niet toegekomen bij onze diensten dus ik moet jou toch vragen opnieuw contact op te nemen met Proximus.
 

EV

Bot C1 zei:
 

Jammer dat je de zending nog steeds niet hebt ontvangen. Nu ik heb het nogmaals voor jou nagekeken en het is nog niet toegekomen bij onze diensten dus ik moet jou toch vragen opnieuw contact op te nemen met Proximus.

 
Evy - 6/14/2024, 08:11 AM
 
Bot C1 zei: Als ontvanger sta je daarvoor in contract met de afzender en als het te lang onderweg blijft of zij beweren dit afgegeven te hebben terwijl ik het niet in het systeem zie staan, kunnen zij een onderzoek openen bij onze diensten.
 
Evy - 6/14/2024, 08:12 AM
 
U zei: dan weet ik genoeg en zal de nodige stappen nemen en een klacht indienen
 

CU

U zei:
 

dan weet ik genoeg en zal de nodige stappen nemen en een klacht indienen

 
 
Customer - 6/14/2024, 08:13 AM
 
Bot C1 zei: Wij hebben het niet ontvangen dus als Proximus beweerd dit verzonden te hebben dienen zij een onderzoek te openen, als ontvanger kan dat niet.
 
Evy - 6/14/2024, 08:13 AM
 
Bot C1 zei: Ik wens je graag nog een fijne dag verder en hoop dat het snel in orde is.
 
 
Bot C1 zei:
 

Ik wens je graag nog een fijne dag verder en hoop dat het snel in orde is.

Reputatie 7
Badge +3

@tom schwarzIk begrijp volkomen dat het geen leuk ervaring is en hopen ook dat uw toestel snel geleverd kan worden Ik heb daarom klachtendossier 54707049 geopend en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.De dossierbeheerder gaat de zaak nakijken/onderzoeken en nadien zelf ook terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.

is het niet mogelijk mijn bestelling direct bij een winkel te gaan ophalen, daar mijn toestel het begeeft en ik op vakantie vertrek, en zonder toestel zou komen te zitten ?

 

Reputatie 7
Badge +3

@tom schwarz Dat is niet mogelijk.Dat is een apparte stock voor de winkels.Het enige wat u kan doen om via de shop een toestel te bekomen is dat u opnieuw daar een betaling doet van het toestel.Dan kunnen ze uw toestel direct meegeven.Dan gaat men de lopende aanvraag die u via het web heeft uitgevoerd annuleren en zorgen dat u erna uw geld teruggestort krijgt.Groetjes,Joel

kan iemand mij vertellen hoelang ik ga moeten wachten eer mijn klachten dossier behandeld is en ik eindelijk mijn bestelling ga ontvangen ?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @tom schwarz dossier 54707049 is in behandeling bij de achterliggende dienst, wij hebben geen zicht op de drukte daar. Indien je dringend een toestel nodig hebt kun je terecht in onze Shops, dit order wordt dan geannuleerd en de éénmalige kost van 9 EUR terugbetaalt. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi

Reageer